Kuinka halvalla voi saada noin 250-litraisen akvaarion? Käytettynä siis, uudet maksaisivat varmaankin vielä enemmän. Entä jos rakentaa akvaarion itse, paljonko tarvikkeiden (lasit yms.) hinnaksi tulisi?
Lisäyksenä: jos ostaisin sen käytettynä niin nimenomaan haluaisin pelkän altaan, en siis tarkoita mitä sellainen maksaisi kalojen ja tekniikan kanssa.
250-litraisen hinta, mitä maksaa?
5
525
Vastaukset
- fish KING
Käytettyjen hinnat liikkuvat siinä 0,3-0,8€/litra
Uudet akvaariot maksavat 0,6-1,6€/litralta tilavuutta...
esim. mun 355l akvan saa hakea pois 150€, siihen tulee tukeva kaapisto jalusta mukaan. - fish KING
Lasi liikkeiden hinnat on tällä hetkellä aikas hurjia, jos sulla ei oo suhteita ja joudut ostamaan lasit ovh. hinnoilla tulee akvaarion tekeminen maksamaan melkein saman verran kuin uuden ostaminen.
Kyselin hintoja tuollaisen 500 litraisen laseihin ja hinta olis ollu siinä viidensadan euron luokkaa. Siis pelkät lasit. silikoni tuubi maksaa vajaat kympin ja niitä menee tuon kokoiseen akvaarioon viitisen tuubia. Jos haluaa sen akvan vielä kehystää maksaa alumiini profiili vajaa kympin metri.
MULTA SAISIT TUOSTA HALVAN JA HYVÄ AKVAARION, PITÄÄ VETTÄ JA ON KOMEA, TULIN SILLÄ AQUAWEBIN KISASSA KAKKOSEKSI KUN EKA SIJA JAETTIIN KAHDEN OSALLISTUJAN KESKEN. TUOLTA KIEKKOKALA OSASTOLTA LÖYDÄT LINKIN AKVAN KUVIIN... - fish KING
mitat;
pit. 130
kork. 50
syv. 55
jotain sinne päin... mitoiltaan melkein lähelle. - Darw.
Itse ostin 225 litraisen käytettynä, silikonien vaihdon tarpeessa kylläkin, 44:llä eurolla.
Mukaan lisäksi jalusta, valaisin, sisäsuodatin ja maalattu taustalevy.- FISH king
Hinta haitari voi olla tosissaan melkoinen, joku voi rahan tarpeissaan myydä omaisuuttaan tosi halvalla ja tälläkin hetkellä mä tiedän yhen 250l akvaarion joka lähtee ilman tekniikkaa jalustoineen viidellä kympillä ihan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483592Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163555Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983341Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793154Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362949Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582438- 502215
- 962105
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141979Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181959