dirke of cerberus

tai jotai

Onko kyseinen peli mistään kotoisin?

6

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beef Man

...se saa joka paikasta aivan mielettömän surkeat arvostelut.
      Se on vain että huonosti arvostellut pelit tuppaa olemaan hyviä.

• arkkimeedes

Arvosteluihin voi yleensä luottaa, ellei peliä tuomita paskaksi grafiikoiden (joista en välitä yhtään) perusteella.

• Beef Man
        arkkimeedes kirjoitti:

Arvosteluihin voi yleensä luottaa, ellei peliä tuomita paskaksi grafiikoiden (joista en välitä yhtään) perusteella.

Mulla just nää huonosti tai keskinkertaisesti arvostellut pelit tai ei edes oikeastaan koskaan arvostella niin kummasti aina parempia kuin kuuluisat ja hypetetyt pelit.

Grafiikastakin kun voi olla eri mieltä.
        Tästähän pelistä sanottiin että vissiinki parhain puoli on graffa ja kaikki muu huonoa.

• dipsu-creeper
        Beef Man kirjoitti:

Mulla just nää huonosti tai keskinkertaisesti arvostellut pelit tai ei edes oikeastaan koskaan arvostella niin kummasti aina parempia kuin kuuluisat ja hypetetyt pelit.

Grafiikastakin kun voi olla eri mieltä.
        Tästähän pelistä sanottiin että vissiinki parhain puoli on graffa ja kaikki muu huonoa.

Peli on silloin hyvä kun sitä on hauska pelata ja se on kiinnostava. Peliarvosteluja ei kannata katsoa silleen, että ei ost jotai pelejä pisteiden vuoksi, vaan kandee kattoa arvostelusta onko ne asiat reilassa mitä itse pelissä arvostaa.

Muutama esimerkki on jäänyt mieleen peleistä, jotka haukuttiin paskoiks/keskinkertaisik, mutta jotka oli vitun kovia:

Bugs Bunny Lost in Time

Judge Dredd (ps2:lle se peli, en nyt muista lisänimee)

Mafian ps2 versio, jonka hankittuani kaikki kaverini tiuskivat minulle pelin paskojen arvostelujen vuoksi. Itse peli oli kuitenkin yksi parhaista pelaamistani.

Hitman Contracts, joka yhä on mielestäni yksi parhaista videopeleistä koskaan.

Gun, joka sai myös hyviä arvosteluja, mutta suurin osa kriitikoista teilasi kokonaan.

Donald Duck Quacks attack (psone), joka oli tasoloikaksi tosi kiva ja hauska pelata, tosin olin ihan kersa silloin :<

Sit taas jotkut Halot, Prince of persiat ja Splinter cellit, jotka on kriitikoiden mielestä jotai maailman parhaita pelejä, on omasta mielestäni täysin tylsää ja mielikuvituksetonta pohjasakkaa.

Eli aijon hankkia DoC:in sen paskoista arvosanoista huolimatta, koska on vähän sellainen tutina että hyvä peli on kyseessä ;D Tosin täyttä hintaa en aijo maksaa >:(

• FF_mestari
        dipsu-creeper kirjoitti:

Peli on silloin hyvä kun sitä on hauska pelata ja se on kiinnostava. Peliarvosteluja ei kannata katsoa silleen, että ei ost jotai pelejä pisteiden vuoksi, vaan kandee kattoa arvostelusta onko ne asiat reilassa mitä itse pelissä arvostaa.

Muutama esimerkki on jäänyt mieleen peleistä, jotka haukuttiin paskoiks/keskinkertaisik, mutta jotka oli vitun kovia:

Bugs Bunny Lost in Time

Judge Dredd (ps2:lle se peli, en nyt muista lisänimee)

Mafian ps2 versio, jonka hankittuani kaikki kaverini tiuskivat minulle pelin paskojen arvostelujen vuoksi. Itse peli oli kuitenkin yksi parhaista pelaamistani.

Hitman Contracts, joka yhä on mielestäni yksi parhaista videopeleistä koskaan.

Gun, joka sai myös hyviä arvosteluja, mutta suurin osa kriitikoista teilasi kokonaan.

Donald Duck Quacks attack (psone), joka oli tasoloikaksi tosi kiva ja hauska pelata, tosin olin ihan kersa silloin :<

Sit taas jotkut Halot, Prince of persiat ja Splinter cellit, jotka on kriitikoiden mielestä jotai maailman parhaita pelejä, on omasta mielestäni täysin tylsää ja mielikuvituksetonta pohjasakkaa.

Eli aijon hankkia DoC:in sen paskoista arvosanoista huolimatta, koska on vähän sellainen tutina että hyvä peli on kyseessä ;D Tosin täyttä hintaa en aijo maksaa >:(

On se minusta ainakin hyvä! On se vähän vaikiakin.. jos ei osaa väistää..

• ei viel läpi

Onha se iha ok, ainaki hyvä grafiikka ja kauniita kuvapätkiä..mutta itse pelattavuus on liian alkeellisesti tehty ja tuntuu laiskalta ja hutaistulta, mutta kyllä sitä silti pelaa. Jos ei muuten ni juonen ja periaatteen vuoksi. XD Täydellistä mieltä ei tietenkää voi olla koska olen vasta vähä yli puolesvälis, ja paljon voi toivottavasti muuttua.. Peli olisi varmasti loistava jos siitä ois tehty esim. Ratchet ja Clank tyylinen ammuntapeli... Peli kun valitettavasti tuntuu vain tylsältä ammunta peliltä.... mutten hauku silti paljoo..odotin vain tuota peliä kovin, ja se oli aika suuri pettymys hypetykseen nähden....tietysti faneille tarkoitettu peli, mutta jos haluaa ropen ni sitä tämä ei ole..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      116
      2768
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      24
      1761
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1744
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      272
      1638
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      15
      1594
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1291
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      28
      1164
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      97
      1098
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1082
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1032
    Aihe