Kaurikset ovat mielen sairaita!!
..................
11
1086
Vastaukset
- sitäkin ;)
.....
- olla.
thurhiorwtf
- kirjoittamaan
Opettelisit edes kirjoittamaan oikein, että vaikuttaisit vähän vakuuttavammalta :D :D
- =D 3
Sinähän olet itse vammainen kusipää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun persessä kohta tulevat banaaneja.
- luonnistu
=D 3 kirjoitti:
Sinähän olet itse vammainen kusipää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinun persessä kohta tulevat banaaneja.
se kirjoittaminen?! Lisäksi suosittelisin noin kymmenen vuotta kotona kasvamista ;P
Kaikenlaisille sitä vastaileekin...
- maailmanparantajatar
usein ensimmäinen merkki oman mielen sairaudesta on, että alkaa nähdä toiset mielisairaina!
Olen nimittäin elämäni varrella nähnyt useita tapauksia, jossa joku henkilö on alkanut syytellä toista ihmistä mielisairaaksi, ja kohta tämä syyttelijä itse on ollut hoidossa.
Tämän vastaukseni tarkoitus ei ole pelotella eikä mollata sinua, kerronpa vain oman suhtautumiseni/näkemykseni kommenttiisi.- :( ;(
Hah haa! ei näköjään kaurikset tykännet kun heitä loukataan! Lopettakaa teki sitten nuo kiusaamiset ja loukkaaminen meidän horoskooppimme! Sama muita koske tään asian 13v!
- maailmanparantajatar
:( ;( kirjoitti:
Hah haa! ei näköjään kaurikset tykännet kun heitä loukataan! Lopettakaa teki sitten nuo kiusaamiset ja loukkaaminen meidän horoskooppimme! Sama muita koske tään asian 13v!
että ei viestisi loukannut minua, eikä varmaan ketään muutakaan kaurista. Me osaamme jättää tuollaiset "loukkaukset" omaan arvoonsa, kuten tuossa edellisessä vastauksessanikin jo sanoin.
Ja tuo minun vastaukseni sinulle ei myöskään ollut tarkoitettu loukkaukseksi. Kerroinpa vain tosiasioita elävästä elämästä. Jos sinä et tätä totuutta kestä, niin voin vain pahoitella.
Sen sijaan sinun alkuperäinen kommenttisi, joka oli tarkoitettu loukkaukseksi kaikille kauriille, oli ihan "hatusta tempaistu". Sellaisista ei kenenkään pidä loukkaantua.
Ei myöskään sinun pidä loukkaantua siitä, mitä täällä "hatusta" kirjoitellaan sinun horoskooppimerkistäsi. Kukaan tällä palstalla kirjoittavista ei varmasti ole niin asiantuntija noissa horoskooppiasioissa (voiko niissä ollakaan?), että osaisi varmasti sanoa oikeita totuuksia asiasta.
Oletko muuten joku Suomessa asuva ulkomaalainen, kun sinulla on vähän "hoono soomi"? En oikein ymmärtänyt mitä tämä lause tarkoitti: "Sama muita koske tään asian 13v!" Jos se tarkoitti, että olet 13 vuotias, niin sanon sinullekin lapsi pieni, että älä ota liian vakavasti näitä keskustelupalstoja.
Kaikkea hyvää elämääsi! - horoskooppi, jota
:( ;( kirjoitti:
täällä on morkattu?
- :( ;(
maailmanparantajatar kirjoitti:
että ei viestisi loukannut minua, eikä varmaan ketään muutakaan kaurista. Me osaamme jättää tuollaiset "loukkaukset" omaan arvoonsa, kuten tuossa edellisessä vastauksessanikin jo sanoin.
Ja tuo minun vastaukseni sinulle ei myöskään ollut tarkoitettu loukkaukseksi. Kerroinpa vain tosiasioita elävästä elämästä. Jos sinä et tätä totuutta kestä, niin voin vain pahoitella.
Sen sijaan sinun alkuperäinen kommenttisi, joka oli tarkoitettu loukkaukseksi kaikille kauriille, oli ihan "hatusta tempaistu". Sellaisista ei kenenkään pidä loukkaantua.
Ei myöskään sinun pidä loukkaantua siitä, mitä täällä "hatusta" kirjoitellaan sinun horoskooppimerkistäsi. Kukaan tällä palstalla kirjoittavista ei varmasti ole niin asiantuntija noissa horoskooppiasioissa (voiko niissä ollakaan?), että osaisi varmasti sanoa oikeita totuuksia asiasta.
Oletko muuten joku Suomessa asuva ulkomaalainen, kun sinulla on vähän "hoono soomi"? En oikein ymmärtänyt mitä tämä lause tarkoitti: "Sama muita koske tään asian 13v!" Jos se tarkoitti, että olet 13 vuotias, niin sanon sinullekin lapsi pieni, että älä ota liian vakavasti näitä keskustelupalstoja.
Kaikkea hyvää elämääsi!Sanalla" muita koske tään asian! Se tarkoitti että! Ei ainoastaan kauriksia vaan muut horoskooppimerkit esim. Niin kuin oinakset, härät, kaksoset, raput, Neitsyt, vaakat, skorpionit, jousimiehet, vesimiehet ja kalat! Ymmärsittekö nyt tarkoitin? 13v.
- :( ;( ;(
Siitä paitsi minä en ole mikään hoono soomi! Muulla vaan joskus tulevat virheet tai puuttuvat sanat! Niin olet aivan oikeassa että olen ulkomalaainen! Olen Romanialainen tyttö ja asuun 4 vutta suomessa! 13v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3306263Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483726Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512908"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071773- 731316
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831122Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924