Onko kellään kokemusta kyseisestä yrityksestä? Itselleni tuntematon mutta työpaikalla eräs suositteli, että ovet ovat 80mm paksut ja lämpöeristävät. Puu-alumiini ikkunat samanlaisia kuin muilla?
Isoniemen puusepänliike
13
4777
Vastaukset
- laatuun
Se on muistaakseni Toholammilla. Pieni valmistaja, mutta tekee varmasti huippulaatua. Ainut vain, että tarjouksia kysyessä saat muilta aika monta halvempaa hintaa.
- ok!
hinnan sain verrattuna tunnetuihin ikkuna valmistajiin. Se on plussaa, että pystyvät myös toimittamaan halutunlaiset ovet joka tuntuu olevan suuri ongelma tunnetuille toimittajille. Vieläkun saisi kommentteja niiltä kellä on kyseiset ikkunat ja ovet.
- 3 vuotta
ok! kirjoitti:
hinnan sain verrattuna tunnetuihin ikkuna valmistajiin. Se on plussaa, että pystyvät myös toimittamaan halutunlaiset ovet joka tuntuu olevan suuri ongelma tunnetuille toimittajille. Vieläkun saisi kommentteja niiltä kellä on kyseiset ikkunat ja ovet.
Minulla on kolmen vuoden kokemus kyseisen valmistajan ikkunoista, eikä näissä ole mitään valittamista. Sanoi kuka mitäkin, mutta minusta kaikki toimi toimituksissa ok ja laatukin on ihan hyvä. Tutun kautta minäkin sain tiedon ja ensiksi vähän epäilytti ostaa pieneltä toimittajalta.
- kokemmus
ok! kirjoitti:
Ulko-ovi on köllöttänyt minun talossa seitsemän vuotta. Ihan ok laatua.
- laatuongelmia
Kaverilla on Oravais talo ja just tää ikkunanarikka on sen kokoinen, että pystyy just talotehtaan tarpeet tekemään. Talo ihan ok, mutta puualuakkunat ei pidä vettä ja kuulemma sama homma helevetin monella asiakkaalla. On kuulemma ollut tehtaallakin jo hermot kireellä.
- hr1
Laitoimme noin vuosi sitten Isoniemen Puusepänliikkeen ulko-oven paikoilleen .Hyvin on oltu tyytyväisiä laatuun. Kun vertailin hintaa vastaaviin kahdella tiivisteellä oleviin niin hintakin oli kilpailu kykyinen .Palvelu oli kohdallaan ja ovenkin toimittivat viikon etuajassa mitä oli sovittu. Hyvin on pitänyt parhaillaan 33 asteen pakkasen ulkopuolella
- Lehemällinen
Ovat toimittaneet ikkunat, väliovet ja ulko- ovet v. 1977 ja nyt uudet ikkunat pari vuotta sitten. Hyvin kaikki toimi ja hintakin oli tottavieköön kohdallaan, ainakin verrattuna tuohon luxkauppiaaseen, joka ei tähän savuun enää astele, mutta ei se ole hullu joka pyytää... Kannattaa kysellä tarjouksia, siinä kyllä päiväpalkan saa.
- hr2
Laitoimme toisen ulko-oven 2017 syksyllä laatu oli aivan hyvää. Palvelu oli kohdallaan , kun katsoo monen ovivalmistajan ovia niin kannattaisi heidä katsoa Isoniemen ulko-ovia .Saranoihinkin oli laitettu vesivaseliin. Sitä kirvesmieskin ihmetteli miten laadukkaasti kaikki on otettu huomioon.
- pelle
On takuulla luotettava firma, työ hyvää ja palvelu taattua
- Tyytyväinen
Parempia ovia tuskin löytää. Laadusta kannattaa aina maksaa. Halpoja ovia on markkinoilla ja sen kyllä huomaa kun astuu sellaisesta ovesta sisälle. Hyvä ettei ulos näy raosta. Ohuita ja voi olla valmiiksi vääntyneitä.
- rh4
Kaksi ulko-ovea ostanut. Oikein totesit että parempia saa etsiä . Eivät ole vääntyilleet eikä ole tarviunnut säädellä .Pieni valmistaja tekee laatua.
- Anonyymi
minä voin suositella tilattiin mökille ovet ja ikkunat.Hyvät ovat edelleen vielä n. 13 vuoden jälkeen.
- Anonyymi
Onko töitä vähän, kun mainostat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569