Kuka on vuoden

PUKKI?

18

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälkeläistä

      sulla on vuodenaikana tullut jos aijot kilpailla.

    • siellä varsinainen

      KILIPUKKI!

      • pirttiviljelijä-

        kilpa kesällä.
        En muista , kuka voitti.


      • pirttiviljelijä- kirjoitti:

        kilpa kesällä.
        En muista , kuka voitti.

        samanlainen kisa kuin kesällä,vaan kysymyksesssä on valtakunnnallinen ja kansainvälinen VUODEN PUKKI.
        Tarkoitan Matti Vanhasta kun hänen seksiseikkailut on levinnyt kansainväliseen tietoisuuteen.


      • pirttiviljelijät
        j.jussiW-T kirjoitti:

        samanlainen kisa kuin kesällä,vaan kysymyksesssä on valtakunnnallinen ja kansainvälinen VUODEN PUKKI.
        Tarkoitan Matti Vanhasta kun hänen seksiseikkailut on levinnyt kansainväliseen tietoisuuteen.

        osallistua?
        Vaikka Hannu?


      • pirttiviljelijät kirjoitti:

        osallistua?
        Vaikka Hannu?

        osallistua,sillä tulihan Hannulle kaksi jälkeläistä kerralla.


    • itelleen voittoisan

      kisan aloittaa.
      Ei meillä muilla vattu-jäärillä taija olla mahollisuuksia.
      Lerppu vuosi,
      terv. Hauki-Jake.

    • vuoden pukittu

      myös menossa?

      • on erikseen.


      • tämä Tanja
        j.jussiW-T kirjoitti:

        on erikseen.

        mitä arvelet?


      • tämä Tanja kirjoitti:

        mitä arvelet?

        näyttää että Tanja vie siinä voiton.


    • Niin silloin

      Kellään muulla ei ole mitään mahdollisuuksia.
      Sinä viet voiton takuu varmasti.

      • samat jutut kaiken aikaa!

        Olkaahan lapset kilttejä, muutoin oikea pukki ei tuo lahjoja.

        Älä kehtaa, Jussi, aina tällaisia juttuja aloittaa.
        Onhan sinulla toki parempi mielikuvitus, eikös?

        Hyvää itsenäisyyspäivää!


      • samat jutut kaiken aikaa! kirjoitti:

        Olkaahan lapset kilttejä, muutoin oikea pukki ei tuo lahjoja.

        Älä kehtaa, Jussi, aina tällaisia juttuja aloittaa.
        Onhan sinulla toki parempi mielikuvitus, eikös?

        Hyvää itsenäisyyspäivää!

        paras aloitus.


      • työ......
        j.jussiW-T kirjoitti:

        paras aloitus.

        Tiällä Pohjois-Karjalalassa oesi pukkija ja muorija pilvin pimmein tulossa sinne teille ihan ympävivuottiseen käättöön, että niinkun kiitostassiikoon tuo? teveisin Karjalatar


      • etpä.....
        j.jussiW-T kirjoitti:

        paras aloitus.

        saa okein ehokkaita paikalliselta tasolta.


      • etpä..... kirjoitti:

        saa okein ehokkaita paikalliselta tasolta.

        sieltä tämä Hatki-Punu.


    • VUODEN

      PUKKI ON JUSSI JÄLKELÄISIÄKIN ON SATOJA,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe