siis tänään pp 15, mahaa on turvottanut todella jo perjantaista alkaen,ei vaan vuotoa näy..kolme päivää on menkat myöhässä.Ajattelin vaan että vaikuttaako tuo clomien syönti ja inssi jotenkin kiertoa venyttävästi vaikkei raskaana oiskaan?testiä en ole uskaltanut tehdä kun on sellainen negaolo.vai kuulostaako teidän mielestä raskausoireilta?TÄmä meidän kolmas inssi.Kohta varmaan selviää miten käy..
pidetääkö inssi kiertoa?
8
619
Vastaukset
Mulla inssi lyhensi pikkaseen kiertoa, mun kierrot kun normaalisti on n.32 molemmin puolin.. se riippuu millon sulle inssi on tehty, ja jos lääkkeillä on ovis aikaansaatu myöhemmin tai muuta vastaavaa.. mut pp14 periaatteessa pitäs menkat alkaa jos on alkaakseen... mulla kierto aina ok, siis menkat tulee joka kuukausi melkeinpä päivälleen. se riippuu niin monesta asiasta, esim et mikä sulla on lähtökohtana ollut jne jne..
Tsemppiä, jospa se oiskin sitä itteään.. bd
Mulla takana 4 inssiä ilman tulosta (ja 4v lapsettomuutta).- jaja
oletko käyttänyt lugesteronia inssin jälkeen? se nimittäin pidentää kiertoa..mulla ainakin alkoi ekan inssin jälkeen menkat melkein heti kun luget lopetin. Kivut/menkka tuntemukset alkoi jo ennen..
- :()
en ole käyttänyt lugeja..ihmeen pitkälle on kierto mennyt, oma kierto on n 26vrk aika säntillinen.Inssissä apuna clomit ja inssi tehtiin kp 15. Nyt vaan jännäillään.Maha on tosiaan kuin ilmapallo,selkääkin särkee,rinnat on pikkasen arat..siis hyvät menkkaoireet!Ei auta kun odotella tuonne perjantaihin,jos ei siihen mennessä ole vuoto alkanut niin alan miettiä testin ostoa vasta.Niin 3,5 vuotta olemme kärsineet lapsettomuutta ja tämä meidän kolmas inssi.Ens vuonna ivf
- leila.
Kysyisin ehkä vähän asian vierestä, mutta monentenako päivänä inssin/siirron(?) jälkeen menkka oireesi alkoivat? minulla siirrosta kuusi päivää ja tuntuu poltetta vatsassa... =(
- jaja
leila. kirjoitti:
Kysyisin ehkä vähän asian vierestä, mutta monentenako päivänä inssin/siirron(?) jälkeen menkka oireesi alkoivat? minulla siirrosta kuusi päivää ja tuntuu poltetta vatsassa... =(
meillä oli siis inssi. Nyt en ihan tarkalleen muista mutta aika loppu vaiheessa kiertoa. Kierto oli silloin 35 päivää kun lugesteronit sitä pitkittivät. Oireet alkoi varmaan n. 14 päivää inssin jälk. koska muistaakseni lugeja otin 15 kpl ja aloitin kaksi päivää inssin jälk.
- :()
ELi tänä aamuna plussasin vahvan plussan!niin ihanaa!Eipä olisi osannut toivoa näin suurta joululahjaa!nyt pp 19 ja maanantaina täytyy ilmoitella polille tämä positiivinen tulos..Meidän vuoroko vihdoin koitti 3,5 vuoden jälkeen?Tämä on uskomatonta!
- jaja
oikein suuri halaus ja onnittelu!
- annu78 joka ei jaksa kirjautuu
jaja kirjoitti:
oikein suuri halaus ja onnittelu!
Täältä kans suuri onnitteluhalaus!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750