että alkuraskaudessa olotila vaihtelee? Minulla raskausviikkoja 8 0 ja reilu viikko sitten alkoi olla aamuisin hieman etova olo (sitä ennen ei juuri mitään raskausoireita). Huono olo meni kuitenkin ohi esimerkiksi juotuani lasillisen vettä. Viime viikonloppuna jopa oksensin kerran ateriani ja nukuminen oli vähän niin ja näin, mikä on minulle epänormalia. Nyt olo on kuitenkin taas sama kuin ennen tuota reilu viikko sitten alkanutta etovaa oloa aamuisin, eli juuri minkäänlaisia raskausoireita ei tunnu. Olo on hyvä. Mitetinkin tässä että onkohan kaikki kunnossa, vaikka mitään oireita en taaskaan tunne/huomaa? Eka ultrakin on vasta vuodenvaihteen jälkeen.
onko
normaalia
2
301
Vastaukset
- normaalia
Itselläkin oli alussa paha oli, meni pois ja nyt on tullut takaisin. (viikkoja nyt 14)
- tuleva äippä
Kirjoitit juuri minun oireeni. Usko pois kaikki on kunnossa :). Itse olen nyt 10 4 ja eka ultra parin viikon päästä. Sydänäänetkin kuuluneet jo. Mulla on päiviä kun olen kuin lintunen ja sitten ne päivät kuin tenu-ukkona oksentamassa...minkäs teet...sitä se on.
Raskaudet vaan on yksilöllisiä ja toiset kärsii enemmän kuin toiset, mutta sitten niillä toisilla on vaivoja joita ne muut eivät ole kokeneetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928