VetteZ06 vs. GT3 RS

alppua naamaan

Niin se uusin erikoistehovette häviää vakiolle vapariporsselle!

Powercar http://www.pressekatalog.de/Cover/Jpgsgross/910340667.jpg


HOCKENHEIMRING:

------- Corvette Z06------Porsche GT3 RS

Start/Ziel Sektor------- 14,44sek ------ 15,00s.
Parabolika --------- 48,39sek--------- 48,60sek
Motodrom ------------55,07sek --------- 53,84sek

Rundenzeit ------1.57,90 min-------- 1.57,44 min

info:Powercar
http://www.speedorado.com/forum/viewtopic.php?t=1892

Ei auta edes wanhanaikaiset kuutiotuumat...

10

1310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksmannikotisivut

      Ennenkuin postaat lisää Helmuttien ja Güntherien kotisivuilta potaskaa,niin tutustu ihmeessä vähän tosiasioihin ensin ;)

      Tässä kaikkien aikojen tehokkain erikois911-malli, jopa turboahdettukin sellainen, 480 hv Turbo 911 ottaa pataan lähes 3 sekuntia per kierros täysin vakiolta Corvettelta:

      http://www.automotorsport.se/biltester/2006/0615/061501 .pdf

      Puolueeton,ruotsalainen,yksi maailman arvostetuimmista autojulkaisuista totesi näin:
      "Porschen känns feminin jämfört med Corvetten"



      Porschella(Turbo 911,kaikkien aikojen tehokkain versio) ajettu paras kierrosaika: 1.30,1
      Corvettella ajettu paras kierrosaika: 1.27,5

      • Jatkuvasti

        Jaksat valehdella täällä.

        Corvette on vain halvetin hidas.

        koita sinäkin hyväksyä se tosiasia.


      • jeppeles

      • vaikea ymmärtää
        Jatkuvasti kirjoitti:

        Jaksat valehdella täällä.

        Corvette on vain halvetin hidas.

        koita sinäkin hyväksyä se tosiasia.

        Luin myös tuon testin,ja olihan se 911 hitaampi aika monta sekunttia jokaisella kierroksella verrattuna Corvetteen? Ei nyt tarvitse niin sokea olla ideologialleen,ettei voi sisäistää puhtaita mittaustuloksia sentään.Onhan Porsche nopea kanssa,mutta kyllähän se on myönnettävä ettei sillä ollut jakoa missään vaiheessa kun vauhdit nousee yli 100 km/h..


      • Pecos Bill

        Vanha ystävämme Tapastikos, olet siis näemmä todennut ajan olevan kypsä paluullesi viimekertaisen nöyryytyksesi jälkeen. Ajattelet ehkä, että tänne palstalle on tullut uusia keskustelijoita sillä aikaa kun olit nuolemassa haavojasi, ja että he eivät ole kuulleetkaan paskapuheistasi. Ajattelet ehkä, että pystyt voittamaan heidät puolellesi, kun tulet taas suoltamaan tänne noita juttujasi.

        No, kannattaa varmasti yrittää. Ei sinulla täällä liikaa varmasti kavereita ole, vaikka lukuisat nimimerkit antavat ehkä näin ajoittain ymmärtääkkin.

        Pitääköhän tuo väitteesi "kaikkien aikojen tehokkain erikois911-malli" välttämättä aivan paikkaansa?

        Ja riittääkö aivokapasiteettisi ymmärtämään sellaista asiaa, että 911 Turbo ei ole tämän hetken siviili-Porscheista läheskään nopein, vaikka tehokkaimmasta päästä onkin. Eurooppalainen käsitys nopean auton rakentamisesta ei perustu pelkkään moottoritehoon, saatikka sitten kuutiotuumiin.


      • miten helvetin hidas
        vaikea ymmärtää kirjoitti:

        Luin myös tuon testin,ja olihan se 911 hitaampi aika monta sekunttia jokaisella kierroksella verrattuna Corvetteen? Ei nyt tarvitse niin sokea olla ideologialleen,ettei voi sisäistää puhtaita mittaustuloksia sentään.Onhan Porsche nopea kanssa,mutta kyllähän se on myönnettävä ettei sillä ollut jakoa missään vaiheessa kun vauhdit nousee yli 100 km/h..

        Corvette on:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000020909428

        Corvettehan on surullisen kuuluisa siitä että autossa alunperin käytettiin halpoja korealaisia osia, josta syystä autot eivät käynnistyneet tuotantolinjalla vakavien maadoitusongelmien vuoksi. Samasta syystä vuosimallin 1983 Corvettea ei ole olemassakaan, sillä autot olivat niin huonoja että tehtaalla itsekin ymmärrettiin olla ottamatta niitä tuotantoon. Tämän jälkeenhän tehtaalle palkattiiin saksalaisia ja englantilaisia insinöörejä kehittämään tuotantoa edes jotenkin, samoin suunnittelemaan ZR-1, joka tosiasiassa on Lotuksen virittämä, jenkeiltä kun ei löytynyt taitoa tehdä nopeaa autoa.

        Ja kun haetaan nopeaa varttimailiauto, valitaan Porsche 911 turbo, ei Corvette z06:tta:

        http://www.dpccars.com/car-movies/12-04-06page-Porsche- 997-Turbo-vs-Corvette-Zo6.htm


      • -Sepeteus-
        Pecos Bill kirjoitti:

        Vanha ystävämme Tapastikos, olet siis näemmä todennut ajan olevan kypsä paluullesi viimekertaisen nöyryytyksesi jälkeen. Ajattelet ehkä, että tänne palstalle on tullut uusia keskustelijoita sillä aikaa kun olit nuolemassa haavojasi, ja että he eivät ole kuulleetkaan paskapuheistasi. Ajattelet ehkä, että pystyt voittamaan heidät puolellesi, kun tulet taas suoltamaan tänne noita juttujasi.

        No, kannattaa varmasti yrittää. Ei sinulla täällä liikaa varmasti kavereita ole, vaikka lukuisat nimimerkit antavat ehkä näin ajoittain ymmärtääkkin.

        Pitääköhän tuo väitteesi "kaikkien aikojen tehokkain erikois911-malli" välttämättä aivan paikkaansa?

        Ja riittääkö aivokapasiteettisi ymmärtämään sellaista asiaa, että 911 Turbo ei ole tämän hetken siviili-Porscheista läheskään nopein, vaikka tehokkaimmasta päästä onkin. Eurooppalainen käsitys nopean auton rakentamisesta ei perustu pelkkään moottoritehoon, saatikka sitten kuutiotuumiin.

        Eksyinpä sattumalta Audi palstalta tänne kun näin tuon suhteellisen provokatiivisen otsikon.

        Meinasin jos postatakin, että painavahko Turbo ei välttämättä ole se paras verrokki Zetalle.

        Z06 on muuten aika varsin onneton vähänkään normaalissa arkipäivän ajossa toisin kuin se päihittävä GT3, ainakin mitä tulee 997 sarjalaiseen.

        Veijari Tapastikos on naurettavine väitteineen ollut myös Audi palstalla lietsomassa eripuraa VW-konsernin automerkkien välille.


      • '''''
        -Sepeteus- kirjoitti:

        Eksyinpä sattumalta Audi palstalta tänne kun näin tuon suhteellisen provokatiivisen otsikon.

        Meinasin jos postatakin, että painavahko Turbo ei välttämättä ole se paras verrokki Zetalle.

        Z06 on muuten aika varsin onneton vähänkään normaalissa arkipäivän ajossa toisin kuin se päihittävä GT3, ainakin mitä tulee 997 sarjalaiseen.

        Veijari Tapastikos on naurettavine väitteineen ollut myös Audi palstalla lietsomassa eripuraa VW-konsernin automerkkien välille.

        Molemmat autot aivan tarpeeksi nopeita teille kuten myös suomen liikenteeseen . Ajakaa te puukädet vain pv suzukeilla ja katselkaa videoita


      • Pecos Bill
        ''''' kirjoitti:

        Molemmat autot aivan tarpeeksi nopeita teille kuten myös suomen liikenteeseen . Ajakaa te puukädet vain pv suzukeilla ja katselkaa videoita

        Tämäpä oli kerrassaan asiallinen ja ajatuksia herättävä kommentti. Kaiketi on pitkään pohdittu ja harkittu sekä puntaroitu ynnä mietiskelty, ennen kuin on lähdetty sitä tänne meille puukätisille pv-kuskeille toitottamaan.


    • Jayo

      Niin olis hyvä huomata, että Porsche tekee autoja kokonaisuuksina, joista ei jätetä mitään huomiotta. Siks ei tartte ämpäritilavuuden patoja, kun potkua saadaan muutenkin. Kulutuksen nousematta jenkkirassien lukemiin. Kannattaa muuten vilkaista Top Gearin sivuilta tuo 911 GT3 RS:n arvostelu, ei jätä paljoa valittamisen varaa. http://www.topgear.com/drives/D3/A3/roadtests/24/01.html
      Jos rahasta ei oo kiinni, niin kyllähän jokainen Porschen ostaa. Jos ei oo riittävästi tuohta, niin sit voi päätyä kompromissiin ja ostaa veten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      117
      1584
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1216
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1121
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      67
      1118
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      922
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe