olenko normaali nainen

vai en?

Naiset vastatkaa minun kysymyksiin, olenko jotenkin epänormaali.

kun harrastamme seksiä mieheni kanssa, ja hän tulee sisälleni, niin alan muutaman minuutin päästä valumaan sitä spermaa ulos. Eli hänen syöksynsä tulee minusta ulos melkein heti. Olenko löysä?

mistä muuten tietää onko löysä?

tarvitseeko teidän naisten käyttää pikkuhousunsuojia joka päivä?? minun täytyy, sillä minulla tulee jotain vuotoa joka päivä sieltä. Siis se on jotain väritöntä nestettä, joka haisee ihan vähän imelälle. onko tämä normaalia?

tyydyttääkö kukaan muu itseään tyynyllä? se on ainoa tapa milä olen koskaan saanut orgasmin. muistan tyydyttäneeni itseni ekan kerran tyynyllä joskus 10 vuotiaana.

kiitos vastauksista.

5

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä tulee

Et ole epänormaali.

Et ole löysä. Minne luulet sen sperman sitten menevän? Kyllä se on ulos tultava ja se tekee sen samantien.

Löysä tietää olevansa, jos sisälle mahtuu esim. nyrkki ihan tuosta vaan.

Ei tarvitse käyttää joka päivä pikkuhousunsuojaa ja se ei muuten ole edes suositeltavaa. Haudot jatkuvasti alapääsi bakteereita suojassa. Vuoto sinällään on kyllä normaalia.

Luultavasti joku tyydyttää itseään tyynyllä. Itselleni tuntematon toiminto. Ja siihen saattaapi sitten tulla riippuvaiseksi ja sitten käy juuri noin, että mikään muu kosketus ei tunnu samalta ja orgasmi on mahdollinen vain tuolla tavalla.

• kätilö

Ei se emätin mikään pohjaton laitos ole, sperman on tarkoituskin valua ulos. Tiukkuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Emätin on lihas ja lisäksi siinä on samanlaista paisuvaiskudosta kuin peniksessä. Kiihottuneena emätin on aina "tiukempi" kuin normaalisti, ja lisäksi tiukkuuteen voi itse vaikuttaa treenaamalla ns. rakkauslihaksia eli lantionpohjalihaksia. Mitä treenatummat lihakset, sitä parempaa seksiä ja sitä vähemmän virtsankarkailua yms vanhempana.

Löydät lihakset ihan itse käydessäsi pissalla, virtsasuihkun pysäyttäminen tehdään näillä lihaksilla. Virtsasuihkua ei saa jatkuvasti pysäytellä, mutta samoja lihaksia voit supistella muutenkin, 100-200 toistoa päivässä on jo hyvä määrä. Lisäksi voit sängyllä selinmakuulla laittaa kaksi sormea emättimeesi ja yrittää puristaa niitä, huomaat, kasvaako lihasten voima.

Kaikenlainen masturbaatio on ihan normaalia.

Nykyaikaiset terveyssiteet ovat varsin muovisia ja niiden käyttö lisää valkovuodon, hiivatulehdusten yms määrää. Koeta jättää pikkuhousunsuoja vaikka kuukaudeksi pois, pese alapää ainoastaan happamilla pesuaineilla (apteekista saa intiimipesuaineita) ja käytä 100% puuvillaisia alushousuja, joita vaihdat riittävän usein. Vuodon pitäisi vähetä itsestään. Hiukan sitä tulee aina, värittömänä ja suhteellisen hajuttomana siitä ei ole mitään huolta.

• Mirka

Kätilö kirjoitti: "Nykyaikaiset terveyssiteet ovat varsin muovisia ja niiden käyttö lisää valkovuodon, hiivatulehdusten yms määrää. Koeta jättää pikkuhousunsuoja vaikka kuukaudeksi pois, pese alapää ainoastaan happamilla pesuaineilla (apteekista saa intiimipesuaineita) ja käytä 100% puuvillaisia alushousuja, joita vaihdat riittävän usein. Vuodon pitäisi vähetä itsestään."

Yksi vaihtoehto on myös vaihtaa aluksi kertakäyttöiset phs:t kestositeisiin, jos kokonaan pois jättäminen tuntuu liian hurjalta: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut .

• myttyrä

Naisia on monenlaisia. Jos ei ole sairas, on normaali.

Sperman valuminen ei riipu emättimen löysyydestä.

Jos emättimestäsi päivittäin valuva lima on melko kirkasta ja haisee hiukan happamalle tai haju siis ei ole voimakas, niin se on ihan terve ilmiö. Emättimestä kuuluukin tulla limaa, koska sillä tavalla ei pääse pahat pöpöt iskemään.

Itsetyydytys millä tahansa keinolla, joka ei aiheuta vahinkoa eikä vammoja, on normaalia ja tervettä. Itsetyydytys pitää paikat kunnossa ja on hyväksi mielenterveydelle.

• kuullostaa...

Ennemmin huolestuisin, jos sperma EI tulisi ulos! Mihin sen sitten pitäisi kadota? Normaalia siis on.

Löysyys on varsin mielenkiintoinen asia. Vaikea sanoa mikä on löysä, en ainakaan minä osaa sanoa. Miehillä ehkä enemmän kokemusta... No, luulen, että naisen kiihottumisella on tärkeä rooli tässäkin: kiihottuessa naisen emätin nimittäin turpoaa ja tuntuu paremmalta. Lantionpohjalihaksia voi ja kannattaakin jumpata.

Pikkuhousunsuojien jatkuva käyttö aiheutti minulle valkovuotokierteen ja ihon pitkäaikaisen rikkoutumisen. Jätin siteet kerralla pois ja valkovuodon olemus muuttui ja määrä väheni selvästi ja iho parani helpommin! Tapauskohtaista, tämä kokemus minulla. Muuten valkovuoto on ihan normaalia.

Itsetyydyttäminenkin on ihan normaalia ja siihen saa vanhemmiten uusia näkökulmia, jos vaan haluaa kokeilla. Tapansa kullakin, pääasia että homma hoituu mielekkäästi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5261
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3728
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      35
      1715
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1624
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1580
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1501
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1342
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1333
    Aihe