Mulla oli hemoglobiini laskenut alle 110. Hempan kanssa ollu joskus aiemminkin ongelmia mutta nyt kysyisin kun raskaana ollaan niin onko joku käyttänyt tuota Kräuterblutsaftia raskaana ollessaan? Tehosiko ja menikö vatsa sekaisin?
Mulla on ollu raudan imeytymisen kanssa ongelmia ja vatsa tuppaa menemään ihan sekaisin ainakin obsidanista ja retaferistä.
hemoglobiini
12
981
Vastaukset
- ottaa...
sellainen obsidan ilman sitä kuorta. Itselläni meni kaikista mahdollisista rautalääkkeistä vatsa sekaisin, mutta tuo auttoin. Avaat sen kuoren ja heität ne rakeet sieltä sisältä vaan suuhun ja kuoren roskiin :)
Neuvolassa minulle näin neuvottiin ja sanottiin että kaikille ei vaan tuo kuoriaine käy.- neuvolalta.
Se kuoriaine on lääkkeessä siksi,että imeytyisi oikeassa paikassa ruuansulatuskanavassa. Mahtaako se avattuna auttaa minkään vertaa?
- Entinen aneeminen
neuvolalta. kirjoitti:
Se kuoriaine on lääkkeessä siksi,että imeytyisi oikeassa paikassa ruuansulatuskanavassa. Mahtaako se avattuna auttaa minkään vertaa?
Minäkin otin obsidan-tabletista kuoret pois ja otin rakeet runsaan veden kanssa. Hb nousi hyvin ja on nyt 153.
- "pillereitä"
joista saa rautaa. Itse käytän täysin synteettömiä "ravinnnonlisiä" ja rauta-arvoni kohosi pikapuolin 120:stä 135:een. Todella loistava tuote eikä aiheuta minkäänlaisia vatsaoireita eikä pahoinvointia.
- meppe
ei nuo pillerit ja kapselit toimineet vaan laittoi vatsan ihan täysin kovalle eikä hbp noussut yhtään. Litkua olen sitten vetänyt eikä mitään sivu oireita ole tullut. amku on tietenkin ihan älyttömän paha mutta hbp on noussut ainakin siihen rajalle että hyvän puolella ollaan.
- kuoren kanssa!
Äly hoi..... Kuoriaine on sitä varten, että aine liukenee vasta ohutsuolessa eikä sillä tavalla aiheuta ärsytystä MAHALAUKUSSA. Älkää hyvät immeiset availko niitä kapseleita ellette nimenomaan halua vatsaoireita! Ja mikäli olette avanneet kapselin ja heittäneet rakeet suuhun, ettekä ole saaneet oireita, ei myöskään oireita tule kapselin kanssa. Silloin teillä on rautamaha.
- ...
Juu näinhän asia yleensä onkin, mutta tuo obsidan esimerkiksi on suunniteltu niin, että sen voi tosiaan avata ja ottaa ne rakeet vaikkapa ihan ruokaan sekoitettuna. Toisilla kuoriaine ärsyttää mahaa ja siitä siis ei tosiaan ole haittaa jos sen avaa. Mutta noin yleisesti, niin kyllähän se kuori siinä kannataa pitää, niinkuin kerroitkin.
- raskaudessa
Matala Hb raskaudessa on normaalia eikä sairaus. 110 on täysin normaali arvo! Ei siis paniikkia :)
- maalismamma82
vitamiinien kanssa, itse syön Retafer-merkkisiä rautatabletteja, joista ei ole mennyt vatsa sekaisin, päinvastoin..
Otan niitä appelsiinimehun kanssa ja myös samalla otan vitamiinitabletin (multitabs-special2 )..olen saanut nostettua näin hemoglobiinia.Mutta ilman vitaminiä en olisi saanut nostettua, kokeiltu on.. - naci
kuulun kai niihin onnellisiin, jolla toi hemoglobiini ei ole liikaa laskenut, viimeksi mitattiin rv.37 ja oli 117. mutta en tiedä onko auttanut se, että olen syönyt aamuisin aina ruisleipää (ja muutenkin) vitamiinien kanssa, ja veriruoat sisältää myös hyvin rautaa. mulla tämä on ainakin riittänyt!
- rv 33+0
myös mulla on hb pysyny koko ajan yli 126 (joka oli ennen raskautta mun normaali max arvo)...Just viikko sitte neuvolassa sano, et taian pärjätä loppuun asti ilman lisärautaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764