Saako kukaan muu siteistä alapäähän rakkuloita ja sietämätöntä kutinaa?
Entä muita oireita?
siteistä rakkuloita?
5
807
Vastaukset
- undi
kutittaa,ja myös rakkuloita,jotka häviää heti kun siteen käyttö loppuu.ilmakylpyjä aina välillä olen yrittänyt,ja joku on joskus sanonut,että avaa sidepaketin "tuulettumaan"jo ennen käyttöä.enpä tiedä meinaako.
- kutina mullakin
Mulla on nykyisin aina menkkojen loppuvaiheessa hirvee kutina ja rakkuloita, luulin et se on herpes mut loppui kun olin ilman siteitä/pikkuhousunsuojia pari päivää.
- mutta kutinaa
oli jatkuvasti hiiva, jos yritin pitää siteitä.
- Mirka
Vaihtakaa ihmeessä kestositeisiin! Itselläni meni iho rikki kertakäyttöisistä siteistä (ei mielestäni rakkuloita, tosin enpä hoksannut koskaan tutkailla tarkemmin), mutta vaihdettuani kestoihin kutinat ja kirvelyt loppuivat siihen paikkaan. Kestositeissä ei ole samalla tavalla kemikaaleja kuin kertakäyttöisissä ja ne myös hengittävät paremmin ja tuntuvat muutenkin mukavammilta ihoa vasten. Pestessä vain pitää muistaa ettei käytä huuhteluainetta, ettei siitä jää jäämiä kankaisiin ja ettei se heikennä kosteussuojaa.
Kestositeiden valmistajista ja myyjistä löytyy listaa Kuuppikunnan sivuilta: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut . Valmistajista Igulee ja Hilivinksis taitavat olla suosituimpia/arvostetuimpia tällä hetkellä, muilla tosin on sitten halvemmat hinnat.
Kestositeitä on helppo tehdä myös itse ja siihen löytyy suomenkielisiä vinkkejä ainakin Kestovaippainfon http://www.kestovaippainfo.fi/tee-se-itse/kestositeet.php ja Luontoliiton sivuilta http://www.luontoliitto.fi/nuukuusviikko/2001/side.htm . - Mer Vellamo
Jos kestositeiden kanssa touhuilu tuntuu liian vaikealta, niin ns tavallisiin siteisiin verrattuna Vuokkosten cotton -siteet on paljon parempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096796Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974453L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453749TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133150Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281748- 661168
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551143- 91129
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2001128Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481100