sydämen saa pomppimaan..n to m. :)
missä oot
9
1075
Vastaukset
- tiiä kestä
sä höpäjät. Anna parempia tunnusmerkkejä. Vaikka tuskin se minä silti olen.
- jos oot
se mies, joka on...niin no, kyl sä tiiät:)
- kyllä sitte
jos oot kirjoitti:
se mies, joka on...niin no, kyl sä tiiät:)
vieläkään tiiä. Mutta mä oon mies. Ja mä oon, no, mikäs mä nyt sit olisin, ihan vaan tavallinen mies.
- no mikä
kyllä sitte kirjoitti:
vieläkään tiiä. Mutta mä oon mies. Ja mä oon, no, mikäs mä nyt sit olisin, ihan vaan tavallinen mies.
Oootko sä se mun miäs:)??
- oo vissiin,
no mikä kirjoitti:
Oootko sä se mun miäs:)??
kun en oo kenenkään miäs. Tai siis ainakaan vielä. Niin tai siis oon mä joskus ollu mut en oo enää. Tai en mä ainakaan tiedä, että muka oisin. Kaikesta päätellen en siis ole.
- se..
täälläkin bum, bum, bum...välillä tosi rajuja fiiliksiä gulps..
- eikä.
edes osaa kirjoittaa että pomppii..huhhuh..
- pompi popin
eikä. kirjoitti:
edes osaa kirjoittaa että pomppii..huhhuh..
luokse pomppi. Pompi sanoi pompi taas pompin luokse pompin taa:) Mä niin pompin sua;))
- ............
pompi popin kirjoitti:
luokse pomppi. Pompi sanoi pompi taas pompin luokse pompin taa:) Mä niin pompin sua;))
... kumipallona luokses pompin taas.. niin se menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701