Ei jaksaisi enää

koska minun vuoroni?

En enää ymmärrä ja olen hyvin väsynyt tähän kaikkeen. Niin oli pieni ja hänen puoleltaan mitätön juttu. Pientä takkuilua ja heti oli uusi suhde kuvioissa ja sehän toimi välittömästi. Mutta entäs minä sitten? Minä yritän korjata tilannetta, olen rehellinen ja kerron totuuden kyseenalaistuista tunteistani ja tässä olen edelleen. Tapahtuneesta on jo kohta vuosi ja minä edelleen surullinen ja häpeissäni. Ei minusta ole mihinkään uuteen, kun en pysty enää uskomaan. Miksi piti herättää tunteeni ja sitten julmasti jättää, kun oma peli oli turvattu. Niin kamalan pahalta tuntuu, enkä ymmärrä miksi tämän muka ansaitsin ja mitä hyvää tämä voisi tuoda tullessaan? Olen herkkä ja joutunut elämässäni koville. Nyt olen yrittänyt jo ihan kaikkea ja silti edelleen se olen minä joka itkee. Minä joka olisin halunnut sen oikean jutun. Sanansa olivat valheita ja tunteensa kai tunteita jollekin muulle. Toivon niin kovin, että minä pääsisin jo eteenpäin. Mikä estää ja palauttaa aina siihen pahaan oloon? En näe enkä kuule hänestä ja silti mielessäni hän on. Livahtaa tulevaisuuden suunnitelmiin, mutta onneksi järki palauttaa totuuden nopeasti. Miten voi kaivata jotain, joka niin kovin satutti? Mikä tämän muuttaa?

4

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä naiselta

miehelle?

• varmasti tän täytyy

olla naiselta ei miehet oo tällaisia.

• koska minun vuoroni?

naiselta miehelle...juuri niin.

• Dietr

Ei tuossa tarinassa ollut mitään mikä voisi tuntua hyvältä, etkä sitä sitä taatusti ansainnutkaan. Rakastuit vain väärään ihmiseen, se on elämässä valitettavan yleistä. Kertomasi mukaan sait suhteesta itsellesi palkaksi sydänsurua ja epäluuloa, eikä uuden suhteen aloittaminen varmaan ole helppoa kokemuksesi jälkeen.
      Toisaalta, osaat varmasti arvioida seuraavan suhteesi alkumetreillä paremmin onko kokelas sinulle sopivampi kuin tämä. Rakkaus leimahtaa joskus niin ettei järkevään ajatteluun pysty aluksi, mutta ensi huuman ja muutaman onnellisen kuukauden jälkeen pystyy arvioimaan suhteen niin onko siitä elämänkestäväksi vaiko vaan tilapäiseksi oikeata odotellessa.
      Paha olo kuuluu jokaisen elämään siinä kuin hyväkin. Et pysty koskaan kokemaan todellista onnea jos et ole joskus myös onneton. Elämäsi vain on tällä hetkellä onnetonta, mutta taatusti tulee aina se onnellinenkin aika. Minun omaan kokemukseeni pohjautuva neuvoni onkin ettet suunnittelisi tulevaisuutta tämän suhteen pohjalta ja koitat päästä siitä lopullisesti irti tekemällä kaikkea muuta kuin synkistelemällä, jotta voisit päästä taas elämässäsi yhden etapin eteenpäin. Näin tein joskus itsekin vaikka monesti se koville ottikin. Suru kuuluu jokaisen epäonnistuneen suhteen jälkipyykkiin henkisen kehityksen turvaamiseksi muttei siihen ole syytä takertua, ettei vaan onnesi kävelisi ohitsesi sillä välin kun haikailet moisen surkimuksen perään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      95
      3580
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2536
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      17
      2464
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      71
      2321
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      18
      2199
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1262
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      575
      1127
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1025
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      989
    Aihe