Mikä ihmeessä on se yliopisto-opiskeluun kuuluva harjoittelu, josta maksetaan se 800 euroa kuussa? Tarkoittaako ne jatko-opiskelijoita (lic ja tri) vai opiskelijoille tarkoitettuja tutkimusapulaisen paikkoja?
Harjoittelu 800€/kk?
10
1296
Vastaukset
- ei ole.
Tuskinpa kukaan teekkari, kirjoitit nimimerkillä sähkömies, saisi "harjoittelustaan" .8kE/ KK.
Mätkyinä tämä opiskelu maksetaan.
Kelaan ei kannata olla yhteydessä parinkymmenen opintopisteen jälkeen. - unioni.
Kolme vuotta "koulua" ja ura mutterinlaaksossa.
Ei kiitos.
Suunnittelin uuden systeemin pikkujuttuun pm- turbosiivissä.
Voisi laittaa koneen kiinni.
Etelän risti minulle taivaalta vilkuttaa.. - Aika hienoa
Minä olen juuri tällä hetkellä suomen kielen ja kulttuuritieteiden laitoksen työharjoittelussa. Uskokaa tai älkää, palkka on 1000 euroa kuussa. Minulla siitä lähtee verot, mutta jotkut työnantajat maksavat ne niin, että harjoittelijalle jää se tonni puhtaana. Opintotuki tulee vielä päälle, joten elän nyt aika leveästi.
Olen opintojen loppuvaiheessa oleva perustutkinto-opiskelija. Näitä tuettuja kuukausia ei aina kaikille riitä, mutta opintoja päättävät priorisoidaan, jotta he voivat vähän luoda suhteita työelämää. Näin valmistunut saattaa saada paremmin töitä.- moi.
Tosiaan arvostan Sinua ja kaltaisiasi.
Teette työtä pyytettömästi.
kE.
Lapset tarvitsevat uudet haammasharjat, mikä työ sopisi minulle?
Leijonan kesytys? Ei liian kovaa.
Nyrkkeilijän sparraus, ei liian kovaa ja vieläkin raskaampaa.
Vartiointi kiinanlaitureilla!! - tärviölle..
moi. kirjoitti:
Tosiaan arvostan Sinua ja kaltaisiasi.
Teette työtä pyytettömästi.
kE.
Lapset tarvitsevat uudet haammasharjat, mikä työ sopisi minulle?
Leijonan kesytys? Ei liian kovaa.
Nyrkkeilijän sparraus, ei liian kovaa ja vieläkin raskaampaa.
Vartiointi kiinanlaitureilla!!Klondykessa, It's been Down here at the Walley; just a Lonely Lonely Life,
Nauran, vaika hukkasin Kultu Kimalluksen.
That's It.
Lost Her for good.
Take Money and smile..
Annaleea, aina.
Mr. U. kirjoitti kirjan.
There 'er a Book by Mr. S. K.
Ayla; You could Be Mine. - Ettei tule 15% korkoa
Mitäs sitä sai tienata, ettei menetä opintotukea? 505€/kk bruttona?
- medisinaren
Ettei tule 15% korkoa kirjoitti:
Mitäs sitä sai tienata, ettei menetä opintotukea? 505€/kk bruttona?
Tulorajat lasketaan koko vuoden mukaan, eli koko vuonna saa tienata tietyn verran, yleisesti varmaan noin 8000 euroa tms. Yksittäisellä kuukaudella ei ole merkitystä
- opiskelijoille
800 e/kk (siis huom! 8 sataa, ei tuhatta, brutto) on ns. valtinhallinnon harjoitteluraha (termi saattaa vaihdella). Sitä saa, jos saa, 1-3 kk opintoihin kuuluvaan harjoitteluun. Joihinkin paikkoihin sen saaminen on harjoittelupaikan edellytys. Esimerkiksi johonkin ministeriöön kahvinkeittäjäksi pääsee vain, jos tuo tullessaan valtion maksaman palkkarahan.
Ja tämä on monelle opiskelijalle opintojen loppupuolella suoritettava erikoisharjoittelu, ja siinä vaiheessa liiton palkkasuositukset ovat jo lähemmäs 2000 e/kk...- Minäminä
Minä proviisoriopiskelijana sain harjoitteluajalta palkkaa 1000 e/kk. Nyt proviisorina saan 3000 e /kk.
- aaasi
Nuo on noita harjoitteluapurahoja, joilla tehdään harjoittelijan palkkaaminen vähemmän kalliiksi. Se ei ole palkka, vrt. maataloustuki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3546512Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
- 52920
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,151903- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15858Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847