Miten saisi hieman

piristettyä??

Miten saisi helposti moottoriin hieman pirteyttä (primera -91 1,6 ykspisteruisku)? Auttaako jos vaihtaa ilmanputsarin parempaa, se pitää kummiskin kohta vaihtaa uuteen.

8

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      1.6 litrasta ykspisteruiskua olemassa primerassa, sellanen on vain 2 litrasessa.

      • kyl mikään

        kaasarikone oo. Ja kyl niit ykspisteruoskui on 1,6.


      • sitroen.
        kyl mikään kirjoitti:

        kaasarikone oo. Ja kyl niit ykspisteruoskui on 1,6.

        et saa mitenkään joten unohda koko juttu.


      • ....
        kyl mikään kirjoitti:

        kaasarikone oo. Ja kyl niit ykspisteruoskui on 1,6.

        1.6 litrainen -90 - 92 on sähköisesti ohjatulla kaasarilla.
        1 pisteruisku löytyy Sunnysta -87 - -91 (1.6 litr.) ja P10 Primerasta -90 - -92 (2.0 litr.), ei muista henkilömalleista.


      • ohjekirjas
        .... kirjoitti:

        1.6 litrainen -90 - 92 on sähköisesti ohjatulla kaasarilla.
        1 pisteruisku löytyy Sunnysta -87 - -91 (1.6 litr.) ja P10 Primerasta -90 - -92 (2.0 litr.), ei muista henkilömalleista.

        on kaasarille eri moottorimerkki? Kirjas lukee, et 1 pisteruosku on GA16DS, joka on myös kiinni?


      • ....
        ohjekirjas kirjoitti:

        on kaasarille eri moottorimerkki? Kirjas lukee, et 1 pisteruosku on GA16DS, joka on myös kiinni?

        GA16DS on sähköisellä kaasarilla, GA16DE nelipisteruisku, SR20Di on 1-pisteruisku ja SR20De ja SR20DE ovat nelipisteruiskuja.


      • ....
        .... kirjoitti:

        GA16DS on sähköisellä kaasarilla, GA16DE nelipisteruisku, SR20Di on 1-pisteruisku ja SR20De ja SR20DE ovat nelipisteruiskuja.

        mut miks tot GA16DS myydään 1 pisteruiskuna/kaasarina?

        Moottori GA16DS
        - 1.6 Kaasari/1-piste
        Tollee on japaninmoottorituonti ilmottanut.


      • FRD
        .... kirjoitti:

        mut miks tot GA16DS myydään 1 pisteruiskuna/kaasarina?

        Moottori GA16DS
        - 1.6 Kaasari/1-piste
        Tollee on japaninmoottorituonti ilmottanut.

        kaasari kone, josta tuli uudempi malli 1 pisteruisku, jota voisi paremminkin sanoa sähköinen kaasari.

        Nelipiste ruiskut ovat sitten jo ruiskukoneita.

        On monta tapaa saada lisää piristystä sun primeraan, riippuen budjetista ja siitä paljonko voit tehä ite.

        Muutamia vaihtoehtoja:

        Kannen avartaminen
        kannen laskeminen
        suuttimien vaihto uudelleen ohjelmointi
        mäntien vaihto
        pakosarjan/imusarjan kiillotus

        Imusarjan kiillotuksessa ei kannata suuttimille päin vetää ihan loppuun asti, koska ettei lähe pisaroitumaan kuten kaasari vehkeissä. Ruiskukoneen imusarjan voi kiillottaa kokonaan.

        tuossa millä saat huomattavasti enemmän hönkää koneelle.On polttoaineen ja muiden juttujen viritelmiä jne.Sitten on muita pieniä pilipali juttuja joilla saadaan muutama heppa lisää. Mutta kannesta kannattaa aloittaa. Ei mee rahaa turhaan pikkusälään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      178
      826
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe