Mihin aikaa lapsenne menee yöunille normaalisti?
Meillä 11kk tyttö menee nukkumaan n. 19.30 ja herää n. 7.30 aamulla..Lisäksi yöheräämisiä..
G: mihin aikaan..
9
655
Vastaukset
- 6,5kk...
meillä 6,5kk menee nukkumaan klo 19-19.30 ja herää klo 6.30-7.30. heräilee yöllä epäsäännöllisen säännöllisesti.
- -ööööö-
7.5 kk...nukkumaan 20-20.30..yöllä herätääm syömään epäsäännöllisesti ja aamulla sit heräillään 7-9 välillä..todella vaihteleva tuo aamuheräily...
- tyttö 6kk
Hei.
Meillä tyttö 6kk laittaa nukkumaan 21 aikaanja herää 8.30-9. Kerran syö yöllä mutta muita ähinöitä on vaihtelevasti 2-4 kertaa yössä. - mirjamiiska
Meillä mennään nukkumaan 19.30 ja heräillään siinä 7.00-7.30
aamulla herää syömään joskus viiden/kuuden aikaan ja nukkuu sitten vielä vähän aikaa. Meilläkin öisin heräillään muuten konttaamaan sängyssä, noustaan seisomaan puoliunissaan ja kitistään tutin perään lähes joka yö. - nauhku
Meillä poika siis 11,5kk ja yöunille laitetaan noin klo 20-21, aamulla heräillään 8.30-9.00.
Lähes joka aamuyö (n. klo. 5-6) poika nousee sängyssä seisomaan ja kitisee,
silloin nostamme vanhempien keskelle jossa nukahtaa samantien uudelleen ja nukkuu reippaasti aamuun saakka. - 11 kk
ottaa tunnin torkut alkuillasta ja valvoo sit yleensä 1-2 asti yöllä ja herää 10-11 aikaan aamulla. Eilen sain jättään iltaunet pois ja pojan punkkaan 21:45, mutta heräsi kun itse oltiin menossa nukkuun ja länkätystä riitti sit sängyssä aika pitkään ja heräsi vasta 11.
Tarhapaikan sai tammikuun alusta ja vaikka itse vielä jonkin aikaa olen kotona, niin saisi kuitenkin opetella tarhaan ainakin tunnin pari pari krt viikossa, kun ei ole koskaan ollut hoidossa eikä äidistä erossa varmaan 10 tuntia koko elämänsä aikana, niin tuntuu kauhealta jos vie yhtäkkiä ja jättää 8 tunniksi kylmiltään. Nyt on itsellä mahdollisuus olla aluksi vähän mukanakin. Tarhan takia kyl saisi siis aikaistaa rytmejänsä. - äiti-74
Nukkumaan mennään vaihtelevasti 20,30-21,30 välisellä ajalla --> nukkuu 10 h yössä, välistä enempikin.
- neiti 4kk
mennäään nukkumaan 22.30-23.30 ja aamulla herätään virkeenä 8.30-9.30. yöllä ei heräile ollenkaan.
- ja yöllä nukutaan
menee tytöt,4v ja toinen 10kk nukkumaan klo 20.
Aamulla herätys 7-8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625