miten toimia

kun vanha

ystävä pommittaa viesteillään ,en ole vastannut hänelle postitse enkä tekstarilla.luulisi ihmisen jo tajuavan etten halua olla yhteydessä häneen. niin ja miksihän en halua,ystävää ollaan vailla kun itsellä menee huonosti lainaillan rahaa ja joskus maksetaan takaisin joskus saa muistuttaa useammankin kerran.sitten ollan niin täynnä itseä ettei osata kuunnella jos toisella menee huonosti tai ollaan niin ivallisia.entä jos menee mulla sattumoisin hyvin ollaan niin katellisia ja keksitään ties mitä juttua ettei voi itsekkään riemuita onnestaan. onko tämä oikeaa ystävyyttä ei minusta.. :(

4

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melkein

      samantyyppinen tilanne,lähetän tekstareita vanhalle ystävälle kysyäkseni niissä kuulumisia mutta hän ei vain vastaa,emmekä ole riidelleet ikinä mistään että kaunasta ei todellakaan pitäisi olla kyse,eikö hän sitten vain enää halua olla yhteydessä vois sit edes vastaamalla tekstariin sanoa suorat sanat minulle kestäisin kyllä sen,epätietoisuus kismittää.

      • että ystäväsi

        todellakin haluaa vaan olla jostain syystä rauhassa...tosi inhottavaa jos toinenkin laittaa aina vaan viestijä ehkä hän ei vaan osaa sanoa sulle ettei enää kaipaa sun seuraa. ainakin mun on niin vaikea sanoa se hänelle...


    • Kept.

      Suosittelen että kirjoitat hänelle vielä yhden tekstiviestin, johon pistät kaikki nämä asiat mitä meille hänestä kerroit ja päätteeksi lisäät vielä, että et halua olla tuollaisen ihmisen kanssa enää tekemisissä. Ei tuo ole mikään ystävä. Sen jälkeen lopetat viesteihin vastaamisen. Kirjoitat vaan, että turha hänen on niitä viestejä lähettää, kun et enää aio avata yhtäkään.

    • mieltä

      että oot toiminut ihan oikein. Turha tuollaista "ystävää" on pitää matkassa mukana, joka vain haluaa hyötyä toisesta. Ootko muuten kertonut hänelle, miksi et halua enää olla häneen yhteydessä? Toisaalta välillä tuntuu, että jotkut ihmiset eivät tajuaisi, vaikka kuinka yrittäisit selittää. Kaikenlaisia tapauksia on vain olemassa, jotka käyttää ystävyyttä selityksenä sille, että voivat käyttää toista jonkinlaisena apumiehenä/naisena tai lompakkona..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe