Miten saan lisättyä linkkejä taulukkoon.. taulukon olen koodannut ja yrittänyt lisätä linkkejä sinne mutta eipä ole onnistunut..?? entä miten saan taulukon vasempaan reunaan koko matkan ylhäältä alas asti pystysuunnassa. taulukko on valmiina pystysuunnassa mutta sivun keskellä... olen kokeillut jo kaikki omat keinot XD... ?? APUA!!!!
HTML/// linkki taulukkoon????
12
1045
Vastaukset
- as-keetti
olenko ymmärtänyt oikein...
linkki1
linkki2
linkki3- as-keetti
edellisestä noi puolipisteet veks.
Suomi24 näemmä lisäilee omiaan... - teuro
as-keetti kirjoitti:
edellisestä noi puolipisteet veks.
Suomi24 näemmä lisäilee omiaan...Luultavasti aloittaja haluaa näin:
Nimi
Toinen
Kolmas
Nyt jokainen linkki on omassa solussaan. Sisennykset on luultavasti päin p:ä. - Crazy-Cat
hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...
etusivu
yhteystiedot
yleistä
lisätieto
ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
vaikee selittää...
en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD - mitenkähän tämä on
Crazy-Cat kirjoitti:
hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...
etusivu
yhteystiedot
yleistä
lisätieto
ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
vaikee selittää...
en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XDkäsitettävä?
"en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."
Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?
siis? - foxytin
Crazy-Cat kirjoitti:
hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...
etusivu
yhteystiedot
yleistä
lisätieto
ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
vaikee selittää...
en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XDNavigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.
linkin nimi
linkin2 nimi
linkin3 nimi
linkin4 nimi
Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;" - Crazy-Cat
foxytin kirjoitti:
Navigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.
linkin nimi
linkin2 nimi
linkin3 nimi
linkin4 nimi
Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;"Kiitos.. !!!
- Crazy-Cat
mitenkähän tämä on kirjoitti:
käsitettävä?
"en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."
Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?
siis?siis meinasin noita navigointi "linkkejä" esim.. etusivu ei www.sivu.fi.. mutta sain ongelman ratkaistua..
- jonne 495
Crazy-Cat kirjoitti:
Kiitos.. !!!
näin:
suomi24
- Teemustus
http://linkkilista.nettisivu.org/
Ilmainen linkkilista jolle koitetaan hypettämällä saada nostetta..
Kehitysehdotukset tervetulleita... Tai jos haluat hifistellä :) niin käytät map tagia. Tosin tämän edut tulevat kun on esimerkiksi yksi suuri kuva mihin täytyy tehdä monta eri linkkiä.
http://www.w3schools.com/TAGS/tag_map.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603