HTML/// linkki taulukkoon????

Grazy-Cat

Miten saan lisättyä linkkejä taulukkoon.. taulukon olen koodannut ja yrittänyt lisätä linkkejä sinne mutta eipä ole onnistunut..?? entä miten saan taulukon vasempaan reunaan koko matkan ylhäältä alas asti pystysuunnassa. taulukko on valmiina pystysuunnassa mutta sivun keskellä... olen kokeillut jo kaikki omat keinot XD... ?? APUA!!!!

12

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as-keetti

      olenko ymmärtänyt oikein...




      linkki1
      linkki2
      linkki3

      • as-keetti

        edellisestä noi puolipisteet veks.
        Suomi24 näemmä lisäilee omiaan...


      • teuro
        as-keetti kirjoitti:

        edellisestä noi puolipisteet veks.
        Suomi24 näemmä lisäilee omiaan...

        Luultavasti aloittaja haluaa näin:



        Nimi
        Toinen


        Kolmas



        Nyt jokainen linkki on omassa solussaan. Sisennykset on luultavasti päin p:ä.


      • Crazy-Cat

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD


      • mitenkähän tämä on
        Crazy-Cat kirjoitti:

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD

        käsitettävä?

        "en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."

        Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?

        siis?


      • foxytin
        Crazy-Cat kirjoitti:

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD

        Navigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.


        linkin nimi
        linkin2 nimi
        linkin3 nimi
        linkin4 nimi


        Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;"


      • Crazy-Cat
        foxytin kirjoitti:

        Navigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.


        linkin nimi
        linkin2 nimi
        linkin3 nimi
        linkin4 nimi


        Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;"

        Kiitos.. !!!


      • Crazy-Cat
        mitenkähän tämä on kirjoitti:

        käsitettävä?

        "en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."

        Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?

        siis?

        siis meinasin noita navigointi "linkkejä" esim.. etusivu ei www.sivu.fi.. mutta sain ongelman ratkaistua..


      • jonne 495
        Crazy-Cat kirjoitti:

        Kiitos.. !!!

        näin:

        suomi24


    • Teemustus
      • Siis mitä hifistelyä mapeissa on? Sehän nyt on erinomaisen huono tapa rakentaa navigaatio.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe