HTML/// linkki taulukkoon????

Grazy-Cat

Miten saan lisättyä linkkejä taulukkoon.. taulukon olen koodannut ja yrittänyt lisätä linkkejä sinne mutta eipä ole onnistunut..?? entä miten saan taulukon vasempaan reunaan koko matkan ylhäältä alas asti pystysuunnassa. taulukko on valmiina pystysuunnassa mutta sivun keskellä... olen kokeillut jo kaikki omat keinot XD... ?? APUA!!!!

12

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as-keetti

      olenko ymmärtänyt oikein...




      linkki1
      linkki2
      linkki3

      • as-keetti

        edellisestä noi puolipisteet veks.
        Suomi24 näemmä lisäilee omiaan...


      • teuro
        as-keetti kirjoitti:

        edellisestä noi puolipisteet veks.
        Suomi24 näemmä lisäilee omiaan...

        Luultavasti aloittaja haluaa näin:



        Nimi
        Toinen


        Kolmas



        Nyt jokainen linkki on omassa solussaan. Sisennykset on luultavasti päin p:ä.


      • Crazy-Cat

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD


      • mitenkähän tämä on
        Crazy-Cat kirjoitti:

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD

        käsitettävä?

        "en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."

        Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?

        siis?


      • foxytin
        Crazy-Cat kirjoitti:

        hmm.. meinasinsellasta esim.. et taulukossa lukee vaik näin allekkain...

        etusivu
        yhteystiedot
        yleistä
        lisätieto
        ja sit kun niit painaa ne vie eteenpäin. tai sillee jotenkin... .
        vaikee selittää...
        en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on... XD

        Navigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.


        linkin nimi
        linkin2 nimi
        linkin3 nimi
        linkin4 nimi


        Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;"


      • Crazy-Cat
        foxytin kirjoitti:

        Navigaatio tulisi toteuttaa aina lista-elementillä, ei koskaan taulukko-taitolla.


        linkin nimi
        linkin2 nimi
        linkin3 nimi
        linkin4 nimi


        Lista-elementtiin tulee automaattisesti luettelomerkki, jonka saa pois laittamalla ul-tagiin style="list-style-type:none;"

        Kiitos.. !!!


      • Crazy-Cat
        mitenkähän tämä on kirjoitti:

        käsitettävä?

        "en meinannut www muodos... sillai miten ne nyt yleensä muissakin suvustoissa on."

        Kyselet neuvoja netti sivuun ja ei www-muodossa?

        siis?

        siis meinasin noita navigointi "linkkejä" esim.. etusivu ei www.sivu.fi.. mutta sain ongelman ratkaistua..


      • jonne 495
        Crazy-Cat kirjoitti:

        Kiitos.. !!!

        näin:

        suomi24


    • Teemustus
      • Siis mitä hifistelyä mapeissa on? Sehän nyt on erinomaisen huono tapa rakentaa navigaatio.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe