Hei, onko jollain mahdollista skannata ko kortti linkkiin ja tänne minule vastauksesksi. Ei ole kiva koneessa väsyneenä miettiä ja kysyä neuvoa lentoemokilta joka kohdassa. Jos saisin sen jo täällä, niin olisi helpompi täyttää koneessa.
"maahanmeno" kortin täyttö konessa
11
9782
Vastaukset
- ihmejakummeli
ensimmäistä kertaa menossa thaimaan suuntaan. mikäs se tuollanen kortti oikein on? jokin hakemus?
pitääkö maksaa jotain?Ei tarvitse maksaa mitään. Sen saa muistaakseni lentolipun mukana. Itse olin tänä kesänä Thaimaassa ja täyteltiin kavereiden kanssa lippuset koneessa. Kyseinen lipuke on maahantulokortti, joka on pakko täyttää, muuten et pääse Thaimaaseen.
Siinä kysytään perustiedot eli nimi, ammatti, lennon numero, passin numero, jokin koodi lentolipusta, matkan syy (siinä taisi olla kaikki jos oikein muistan). Samaisessa lipukkeessa on myös maastapoistumiskortti, joka on myös täytettävä menolennolla. Thaimaan lentokentälle saavuttaessa pitää siis passintarkastuksessa näyttää kyseinen lipuke ja passi, virkailija nitoo lipukkeen kiinni yhteen passin sivuista.- Jäljittävät majapaikan?
eras_mj-fani kirjoitti:
Ei tarvitse maksaa mitään. Sen saa muistaakseni lentolipun mukana. Itse olin tänä kesänä Thaimaassa ja täyteltiin kavereiden kanssa lippuset koneessa. Kyseinen lipuke on maahantulokortti, joka on pakko täyttää, muuten et pääse Thaimaaseen.
Siinä kysytään perustiedot eli nimi, ammatti, lennon numero, passin numero, jokin koodi lentolipusta, matkan syy (siinä taisi olla kaikki jos oikein muistan). Samaisessa lipukkeessa on myös maastapoistumiskortti, joka on myös täytettävä menolennolla. Thaimaan lentokentälle saavuttaessa pitää siis passintarkastuksessa näyttää kyseinen lipuke ja passi, virkailija nitoo lipukkeen kiinni yhteen passin sivuista.Millä kielellä on tiedot annettava? Onko pakko antaa oikeat tiedot? Koittavatko amattia ja varallisuutta kysymällä saada selville kannattaako kyseinen matkustaja mahdollisesti ryöstää?
Poliisi mukana turistia vastaan, esimerkkejä riittää? - hyasintti123
Jäljittävät majapaikan? kirjoitti:
Millä kielellä on tiedot annettava? Onko pakko antaa oikeat tiedot? Koittavatko amattia ja varallisuutta kysymällä saada selville kannattaako kyseinen matkustaja mahdollisesti ryöstää?
Poliisi mukana turistia vastaan, esimerkkejä riittää?osa rasti ruutun.... mutta kaikki kysymykset ovat englanniksi, siksi olisikin kiva saada jostain ko kortti, niin voisi täyttää Suomessa ja siten koneessa vain kopsata tiedot oikean korttiin. Koneessa väsynyt jne...
- *Sea*
Jäljittävät majapaikan? kirjoitti:
Millä kielellä on tiedot annettava? Onko pakko antaa oikeat tiedot? Koittavatko amattia ja varallisuutta kysymällä saada selville kannattaako kyseinen matkustaja mahdollisesti ryöstää?
Poliisi mukana turistia vastaan, esimerkkejä riittää?Lontoon kielisiä kortteja olen nähnyt.
Kysellään ainakin:
Family name, sukunimi.
First name, etunimi.
Date of Birth, syntymäaika.
Nationality, kansallisuus.
Passport, passin numero, myöntämispaikka ja -aika.
Visa, viisumi, tiedot, kuten edellä,
alle 30pv. reissuilla viisumia ei tarvita.
From, mistä on tulossa.
Flight no. lennon numero.
Country of Recidence, asuinmaa ja paikkakunta.
Address in Thailand, osoite Thaimaassa(esim. hotelli).
Kortti ei maksa mitään,enkä usko, että kortin avulla kukaan sekkaa, kenet kannattaa ryöstää.
Kysytään, onko pakko antaa oikeat tiedot?
Jos oikein kamalasti pelkää ryöstetyksi tulemista,
niin voihan laittaa osoitteeksi vaikka jonkun muun
hotellin, kuin minne on menossa, ainahan suunnitelmat voivat muuttua.
Jos aloittaja sekkailisi vaikka Thaimaan suurlähetystöjen sivuja, ehkä sieltä saattaisi löytyä kortti ihan näköispainoksena?
Hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa.
- pikku-myy
tässä linkki, jos tätä tarkoitit
http://www.thairy.net/asiakirjat/maahantulokaavake.jpg- iso kiitos
On aina mukavaa, kun löytyy vain niitä, jotka vastaavat itse kysymykseen ja asiallisesti.
Toisin, kuin jne.. - Ketjun aloittaja
iso kiitos kirjoitti:
On aina mukavaa, kun löytyy vain niitä, jotka vastaavat itse kysymykseen ja asiallisesti.
Toisin, kuin jne..Kiitos, aivan ihanaa, että saa joskus tosi harvoin asiallisia vastauksia. Olin varma, että joku alkaa ittuilemaan, kun osaan enkkua huonosti. Tulostampa tästä avut ensi lauantain matkalle Phukettiin. Hyvää Joulun aikaa kaikille!
- thaimaaseen
Kyl ne lentoemot käy sen hyvin tarkkaan läpi siel koneessa, ei tarvitse kysellä erikseen, ja siinä vaiheessa ollaan yleensä jo hereillä, sen verran loppuvaiheessa lentoa tämä täyttäminen tapahtuu...
- ...
Johan on ongelmat jo ennen loman alkua. Ei ton kortin täyttäminen mitään tähtitiedettä oo ja jos todella ei ymmärrä mitä kysytään, niin lentoemot auttaa kyllä. Jokainen varmaan osaa kirjoittaa nimensä, passin- ja lennonnumeron ja laittaa pari rastia ruutuun. Tsiisus mitä stressaamista...
- Älä tule puhumaan röyhkeitä
... kirjoitti:
Johan on ongelmat jo ennen loman alkua. Ei ton kortin täyttäminen mitään tähtitiedettä oo ja jos todella ei ymmärrä mitä kysytään, niin lentoemot auttaa kyllä. Jokainen varmaan osaa kirjoittaa nimensä, passin- ja lennonnumeron ja laittaa pari rastia ruutuun. Tsiisus mitä stressaamista...
Mistä se lennon numeron saa tietää? Onko se lentolipussa vai missä?
Mieti vähän voiko ensikertalainen tietää jonkin epämääräisen ilmauksen mukaisen lennin numeron? Eivät kaikki ole riistäjiä jotka lentävät jatkuvasti riistorahoillaan jotka ovat köyhien kansaneläkeläisten ja vammaisten selkänahasta repineet.
Olettehan te riistäjät omat etunne turvanneet moninkertaisesti, jotta heikkoosaisia voitte eri tavoilla riistää vuokranmaksuilla sun muilla minimitoimeentuloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell392218Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.511802Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1281687Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041346Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541070Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59925
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102821- 61803