C5 2.0 -01?

pee

Ajattelin päivittää sitikkani -95 ZX:stä C5:een. Kiikarissa olisi 2.0 vm. -01 jolla ajettu noin 100 000. Mitä kannattaisi koeajolla kuunnella/seurata. Ja käyttäjäkommetteja kiitos. Ja pliis ei mitään sitikka on paska juttuja...

3

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TT-Citikka

C5 on mainio auto, vaikka itse ajankin Berlingolla. Juttu on vaan niin, että tullessaan markkinoille vuonna 2001 C5 oli raakile - merkkiliikkeen huoltajatkin myöntävät, että sanotussa vuosimallissa on kaikenlaista sähkövikaa ym. häikkää. Jo seuraava vuosimalli on parempi, mutta vuosimallista 2003 lähtien C5 laatu kestää vertailun mihin tahansa.

• Citrophoros

Osta vaikka enemminkin käytetty Xsara Picasso.

Hae kirjoittamiani C5 "01 kommentteja tältä palstalta, niin tiedät mitä tuleman pitää, jos erheen teet. Minulla kirottu kosla oli vaivanani 18 kk ja 1 800 mil.

• Ranskalaiset rapeat

Ostin kaksi vuotta sitten 100.000 km ajetun 2001 ja nyt on mittarissa 155.000 km ja vikalista tulee tässä, flektin vastukset sekä ulkolämpötilamittarin antura. Missä kummassa on ne kaikki julmetut sähköviat. Huoltokirjan mukaan autoon on tehty isomäärä takuukorjauksia/ takaisinkutsu juttuja. Luulen että käytännössä vm 2001:seni on tekniikaltaan uusittu 2002/2003 kaltaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      701
    Aihe