Heippa, laitoin sinulle kysymyksen tuonne "hormoniarvo 260 KP 33" -viestin alle (en ole varma oliko tuolla otsikolla). Mutta et ehkä huomaa sitä sieltä, olisin kysellyt vaan, että minkälaatuisia ne sinulle siirretyt alkiot olivat? Missä soluvaiheessa kun siirrettiin ja mikä oli laatuluokitus? Muistatkohan enää tuollaisia, kun olet jo turvallisemmalla puolella... =)
Tanjuska!
7
981
Vastaukset
- tanjuska
Munasolupunktio oli maanantaina ja alkiot siirrettiin keskiviikkona. Muistaakseni laatu oli kolmosen luokkaa eli keskitasoa. Onko sinulla hoidot missä vaiheessa?
- Jonottelija
Minulla on nyt punktiosta 8 päivää ja siirrosta 6 päivää. Alkiot oli kolmosluokkaa ja kaksisoluvaiheessa, kun ne siirrettiin. En saanut kovin suurta toivoa sairaalsta. Eilen jo tuli kuukautismainen tunne mahaan, toivoa sopii että raskaaksi tulleillakin on ollut sama fiilis mahassa =)
- tanjuska
Jonottelija kirjoitti:
Minulla on nyt punktiosta 8 päivää ja siirrosta 6 päivää. Alkiot oli kolmosluokkaa ja kaksisoluvaiheessa, kun ne siirrettiin. En saanut kovin suurta toivoa sairaalsta. Eilen jo tuli kuukautismainen tunne mahaan, toivoa sopii että raskaaksi tulleillakin on ollut sama fiilis mahassa =)
Mä menin verikokeeseen kaksi viikkoa punktiosta ja 12 päivää alkionsiirrosta (alkiot oli nelisoluvaiheessa istutettaessa). Silloin arvot näyttivät jo selvästi raskautta. Ilmeisesti saat mennä verikokeeseen jo maanantaina?
- Jonottelija
tanjuska kirjoitti:
Mä menin verikokeeseen kaksi viikkoa punktiosta ja 12 päivää alkionsiirrosta (alkiot oli nelisoluvaiheessa istutettaessa). Silloin arvot näyttivät jo selvästi raskautta. Ilmeisesti saat mennä verikokeeseen jo maanantaina?
Minnekähän sitä menis testiin..? Kuka niitä tekee, työterveys vai joku yksityinen, oma terveysasema tms?
- tanjuska
Jonottelija kirjoitti:
Minnekähän sitä menis testiin..? Kuka niitä tekee, työterveys vai joku yksityinen, oma terveysasema tms?
menin terveyskeskukseen ja mulla oli lapsettomuusklinikan paperi mukana. Jouduin maksamaan verikokeesta (olisko ollut 7 e), mulla kun ei ollut varsinaista lähetettä lääkäriltä.
Lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi mulle, että on hyvä mennä verikokeeseen. Siitä kuulemma näkee enemmän kuin pissakokeesta. Tarkoitti kai sitä, että siitä näkee onko alkio tarttunut ollenkaan kohtuun. Joskus se nimittäin voi tarttua ja sitten irrota välittömästi. Se on klinikalle hyvää tietoa... näin ymmärsin. - Jonottelija
tanjuska kirjoitti:
menin terveyskeskukseen ja mulla oli lapsettomuusklinikan paperi mukana. Jouduin maksamaan verikokeesta (olisko ollut 7 e), mulla kun ei ollut varsinaista lähetettä lääkäriltä.
Lapsettomuusklinikan lääkäri sanoi mulle, että on hyvä mennä verikokeeseen. Siitä kuulemma näkee enemmän kuin pissakokeesta. Tarkoitti kai sitä, että siitä näkee onko alkio tarttunut ollenkaan kohtuun. Joskus se nimittäin voi tarttua ja sitten irrota välittömästi. Se on klinikalle hyvää tietoa... näin ymmärsin.Moikka vaan. Eipä kiinnittynyt kumpikaan. Alkuvuodesta aiomme jälleen pyytää kahden alkion siirtoa, jos niitä suinkin vain tulee...
Hyvää joulua =) - tanjuska
Jonottelija kirjoitti:
Moikka vaan. Eipä kiinnittynyt kumpikaan. Alkuvuodesta aiomme jälleen pyytää kahden alkion siirtoa, jos niitä suinkin vain tulee...
Hyvää joulua =)Voi harmi, toivottavasti seuraavalla kerralla tärppää.
Oikein hyvää ja siunattua joulun aikaa sinulle ja läheisillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446