Voisko joku kertoa toden siitä, ettö olenko pettänyt itseäni tässä suhteessa,vai kannattaako jatkaa? Olen hukassa, sillä olen epävarma siitä, että pettääkö mieheni taas. Hän on jäänyt kiinni jo aiemmin, sitten elämä on mennyt rataansa. Nyt kuitenkin minulla on taas tunne siitä että en tiedä missä mennään ja voinko luottaa. Rakastan häntä, mutta kestänkö tämän? Kiitos avusta! Marry
Ollakkö vaiko ei
6
208
Vastaukset
- *Cinnemon*
Kyllä sinä tiedät missä mennään.
Sinä tiedät että olet mieen kanssa joka saattaa pettää. Kyllä sinä tunnet miehesi.
Ainoa mitä sinä et tiedä on että jaksatko enää olla tällaisen miehen kanssa.
Ja sen sinä kysyt täältä, ennustuspalstalta.
Haluatko sinä tietää muuttuuko hän?
Haluatko sinä tietää elätkö yksin jos häivyt itsenäiseen elämään?
Haluatko sinä tietää pärjäätkö?
Juuri siksi, että elämä vastaa noihin kysymyksiin se kannattaa kohdata selkä suorana ja elää.
Ellei tämä arki mitä nyt elät vie sinulta loppujakin sisuja ja itsevarmuutta.
Nyt jo näyttää huolestuvalta, koska koet olevasi hukassa. - kannattaako sinun
olla kynnysmatto. Etsi rakkaus joka arvostaa sinua eikä pelehdi muitten kanssa. Älä haaskaa aikaasi moiseen.
- Marry
Tämä on vain todella vaikea tilanne, sillä hän ei muyönnä mitään, vaan kieltää jyrkästi. kuitenkin hän kuljettaa mukanaan kondomeja, milloi niitä on ykis, milloin kaksi. Meillä ei kotona niitä tarvita. -Meillä on muuten erittäin hyvä suhde, varsinkin, jos en tietäisi mitään tuosta toisesta puolesta. -Jos en välitä koko asiasta, on kaikki hyvin. Ei kuitenkaan minulla ole hyvä olla. En jaksa näinkään. Lisäksi se on totta, että minulla on pelko siitä, että miten pärjään ja jaksan jos tai kun joudun hänet josks hylkäämään. Hän itse ei lähde pois, joten minun on se tehtävä. Tilanne o raastava ja raskas, kun tiedän asioita, joita hän ei tiedä että tiedän. Nyttelen siis muuta...
Kitos avusta - hän pitää
Marry kirjoitti:
Tämä on vain todella vaikea tilanne, sillä hän ei muyönnä mitään, vaan kieltää jyrkästi. kuitenkin hän kuljettaa mukanaan kondomeja, milloi niitä on ykis, milloin kaksi. Meillä ei kotona niitä tarvita. -Meillä on muuten erittäin hyvä suhde, varsinkin, jos en tietäisi mitään tuosta toisesta puolesta. -Jos en välitä koko asiasta, on kaikki hyvin. Ei kuitenkaan minulla ole hyvä olla. En jaksa näinkään. Lisäksi se on totta, että minulla on pelko siitä, että miten pärjään ja jaksan jos tai kun joudun hänet josks hylkäämään. Hän itse ei lähde pois, joten minun on se tehtävä. Tilanne o raastava ja raskas, kun tiedän asioita, joita hän ei tiedä että tiedän. Nyttelen siis muuta...
Kitos avustamukanaan kondomeja? Mitä hän on vastannut tähän? Kykeneekö miehesi rauhalliseen keskusteluun ja yrittääkö hän kaikkensa saavuttaakseen luottamuksesi? Tiedät varmasti vastauksen noihin kysymyksiin. Vai onko hän välinpitämätön sinun pelostasi? Vaikeita tilanteita ja niin tunnepitoisia. Oletko ehdottanut parisuhdeterapiaa?
Enpä voi muuten neuvoa, kuin suoraa puhetta asioista, jotka sinun mieltäsi painavat. Lopun elämääsi et voi elää sen epäluottamuksen kanssa häntä kohtaan, jota tunnet. Se on sinulle hirvittävän raskasta ja onko se elämisen arvoista elämää? Jos miehesi ei kuuntele tai kääntää kaiken sinun vastuulle, niin onko hän edes arvoisesi? - Marry
hän pitää kirjoitti:
mukanaan kondomeja? Mitä hän on vastannut tähän? Kykeneekö miehesi rauhalliseen keskusteluun ja yrittääkö hän kaikkensa saavuttaakseen luottamuksesi? Tiedät varmasti vastauksen noihin kysymyksiin. Vai onko hän välinpitämätön sinun pelostasi? Vaikeita tilanteita ja niin tunnepitoisia. Oletko ehdottanut parisuhdeterapiaa?
Enpä voi muuten neuvoa, kuin suoraa puhetta asioista, jotka sinun mieltäsi painavat. Lopun elämääsi et voi elää sen epäluottamuksen kanssa häntä kohtaan, jota tunnet. Se on sinulle hirvittävän raskasta ja onko se elämisen arvoista elämää? Jos miehesi ei kuuntele tai kääntää kaiken sinun vastuulle, niin onko hän edes arvoisesi?Hän on täysin kykenemätön keskustelemaan kaikesta mikä liittyy häneen. Kaikesta muusta kyllä puhuu ja hyvin avoimen oloinen mies. Hän suuttuu silmittömästi jos jotain edes vihjaan. Hän yrittää todella tehdä kaikkensa, että en epäilisi. Osallistuu jopa siivoukseen ja kaikken yhteiseen. Hän on siis aivan ihana mies, muta niin ilmeisesti niin sairas, että sitä on vaikea uskoa ja ymärtää. Hän väittää että ei ole ostanut kondomeja eikä niitä hänellä ole, ja ettei ole muita suhteita. Kuitenkn hänellä on vasta hankittuja. Hän ei siis tiedä, että minä tiedän totuuden. Hän on nii ehdoton ja täysin vilpitön omasta mielestään. Autossa kuitenkin pyörii myös seksivideoita yms. Minun kanssa hän on koko ajan läsnä oleva, mutta puhelin on esim. aina äänetönnä, eikä sen kaverit stä sitten tavoita kun pitäisi. Olen kysynyt tuotakin, mutta vastausta en ole saanut. Hän on samalla myöntänyt ja jyrkästi kieltänyt kaiken. Puhuu ristiin siis. Kysyin kerra, että mihin hän tarvitsee kondomeja, hän hätäpäisesti vastasi, että jos sattuu vieraisiin, niin tuo kotiin tauteja. Myöntää ja kieltää. Tämä on tosi raskasta. Kiva kun joku tuntuu ymmärtävän! Tästä on vaikea puhua. Hän siti näyttää elävän täysillä kanssani kaikessa. -Ehkä olen hänelle hyvä ja näyttämisen arvoinen kulissi, mutta MIKSI? Sanoo rakstavansa ja itkee joskus kuin pieni lapsi, ehkä näytelee. -Huojentaa kummasti, kun saan tämän kertoa! KIITOS!
- mutta en kieltämistä.
Marry kirjoitti:
Hän on täysin kykenemätön keskustelemaan kaikesta mikä liittyy häneen. Kaikesta muusta kyllä puhuu ja hyvin avoimen oloinen mies. Hän suuttuu silmittömästi jos jotain edes vihjaan. Hän yrittää todella tehdä kaikkensa, että en epäilisi. Osallistuu jopa siivoukseen ja kaikken yhteiseen. Hän on siis aivan ihana mies, muta niin ilmeisesti niin sairas, että sitä on vaikea uskoa ja ymärtää. Hän väittää että ei ole ostanut kondomeja eikä niitä hänellä ole, ja ettei ole muita suhteita. Kuitenkn hänellä on vasta hankittuja. Hän ei siis tiedä, että minä tiedän totuuden. Hän on nii ehdoton ja täysin vilpitön omasta mielestään. Autossa kuitenkin pyörii myös seksivideoita yms. Minun kanssa hän on koko ajan läsnä oleva, mutta puhelin on esim. aina äänetönnä, eikä sen kaverit stä sitten tavoita kun pitäisi. Olen kysynyt tuotakin, mutta vastausta en ole saanut. Hän on samalla myöntänyt ja jyrkästi kieltänyt kaiken. Puhuu ristiin siis. Kysyin kerra, että mihin hän tarvitsee kondomeja, hän hätäpäisesti vastasi, että jos sattuu vieraisiin, niin tuo kotiin tauteja. Myöntää ja kieltää. Tämä on tosi raskasta. Kiva kun joku tuntuu ymmärtävän! Tästä on vaikea puhua. Hän siti näyttää elävän täysillä kanssani kaikessa. -Ehkä olen hänelle hyvä ja näyttämisen arvoinen kulissi, mutta MIKSI? Sanoo rakstavansa ja itkee joskus kuin pieni lapsi, ehkä näytelee. -Huojentaa kummasti, kun saan tämän kertoa! KIITOS!
Minä olen kertonut miehelleni, että ymmärrän pettämisen, se on inhimillistä, että hairahtuu. Mutta jos aina kieltää ja valehtelee, siirtää vastuun ja kärsimyksen petetyn harteille.
Kuuntele itseäsi, kestätkö pettämisen. Yleensä kiertely, kaartelu ja ristiin puhuminen asioista kertoo totuuden. Joko hyväksyt näennäisesti hyvän suhteenne tai pistät miehesi valinnan eteen. Jos hän ei halua kantaa vastuutaan ja kieltää kaiken eikä halua puhua, sinun on itse uskallettava ottaa vastuu ja erota, jos et kestä enää tilannetta. Sinä pärjäät kyllä. Oikeita valintoja kukaan ei voi sinulle kertoa.
Tarkastele omaa oloasi, voitko hyvin ja kestätkö epäluottamuksen jatkossakin. Jos kestät tilanteen sellaisenaan, se tulee vaatimaan äärimmäistä vahvuutta. Itsekin kai tiedät sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364