Inseminaation onnistuminen?

Angelika

Olemme mieheni kanssa päätyneet inseminaatioon.

Hormonihoidot alkavat nyt joulukuun aikana ja varsinainen inseminaatio tapahtuu tammikuun alussa.

Tiedän, että mahdollisuudet ovat 10-20% ensimmäisellä yrittämällä.
Kysyisinkin nyt teiltä ketkä olette kyseisessä hoidossa olleet, että kuinka monella teistä on tärpännyt ensimmäisellä hoitokerralla?

6

1703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meille on tehty 4 inssiä ja mikään ei ole tuottanut tulosta. 4v lapsettomuutta siis takana ja mitään vikaa ei löydy. Olen kuullut et joillaki on 7 inssiä tehty enenku on tärpännyt, tiedähäntäsitte..

Valitettavasti minä en voi antaa sulle iloista vastausta kokemuksellani.

Peukkuja sulle et onnistuu suht pian bd

• 1978

Hei!

Meillä lapsettomuutta jatkunut reilu kaksi vuotta ja nyt kolmannen inseminaation jälkeen eka kertaa raskaana. Mitään syytä lapsettomuudelle ei olla löydetty ja väestöliitossa lääkäri oli sitä mieltä, että jos tämä kolmas inssi ei onnistu, tammikuussa koeputkihedelmöitys. Lääkäri oli kyllä jo toisen epäonnistuneen inssin jälkeen halukas lopettamaan hoidon, mutta itse halusimme vielä kerran yrittää. Toivottavasti tämä antaa kaikille toivoa!

• elmeri77
        1978 kirjoitti:

Hei!

Meillä lapsettomuutta jatkunut reilu kaksi vuotta ja nyt kolmannen inseminaation jälkeen eka kertaa raskaana. Mitään syytä lapsettomuudelle ei olla löydetty ja väestöliitossa lääkäri oli sitä mieltä, että jos tämä kolmas inssi ei onnistu, tammikuussa koeputkihedelmöitys. Lääkäri oli kyllä jo toisen epäonnistuneen inssin jälkeen halukas lopettamaan hoidon, mutta itse halusimme vielä kerran yrittää. Toivottavasti tämä antaa kaikille toivoa!

Pitkällä sinun raskautesi on? Oletko ollut jo ekassa ultrassa. Minua jännittää mennä ultraan. Se on juuri ennen joulua 22.12.

• Adela
        elmeri77 kirjoitti:

Pitkällä sinun raskautesi on? Oletko ollut jo ekassa ultrassa. Minua jännittää mennä ultraan. Se on juuri ennen joulua 22.12.

hei elmeri!

Tänään alkoi kuudes viikko ja ultra on 19.12. Mikä sinua ultrassa erityisesti pelottaa? Kuinka pitkällä sinun raskautesi on?

• pietu-

Meillä raskauduttiin ensimmäisestä inssistä, joka tehtiin Clomifen-kiertoon. Tämä päätyi keskenmenoon.

Toinen inssi tehtiin yksien menkkojen jälkeen ja jälleen raskauduttiin. Tällä kertaa Clomifenien tukena olivat Menopur-pistokset.

Eli sanoisin niin, että ensimmäisestä inssistä on mahdollista onnistua!

• Angelika

Mullaki on hoitona noi Clomifen 50mg:n tabletit ja Menopur pistokset.

Mua kiinnostais nyt se, et millainen sun miehes siemennesteen laatu on ollu?

Mun miehen spermalla ois ollu mahdollisuus raskautua ns. normaalisti 40%:n mahdollisuudella.
        Epämuodostuneita siittiöitä jonkin verran, mutta pääasiassa vaan "laiskoja uimareita" muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2116
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1878
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      93
      904
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe