koira koira apuja

--- - - . , l -i -k - k -a

miten saan koirani kuriin kun se on rakastunut posteljooniin,muuten ihan ihanan lauhkea olio,ei hauku ei vikise,mutta kärry postin kun kuulee(vaikka en itse edes havaitse)menee jokapäivä sekaisin kun kuulee meidä postin tulevan tuntematon meille posti on mutta koira rakastaaa kaikkia postin jakajia kaikki on pussatttava ja rapsutukset saatava,oli nainen,mies,nuori kunhan on posteljooni ei emännästäkään silloin väliä ole,misäja milloinki olemme ja posti auto.kärry,pyörä vilahtaa koira sekaisin on,mistä lie erottaa autotkin postin,saati jakajat vaikka vieraassa kaupungissa olisimme,yleensähä koirat vihaa posteljooneja mutta meidän rakastaa.kiusallista kun hyökkää ja posteljooni voi vaikka pelätä koiraa,mutta hulluna koiramme vaan heihin on,koittanut olen harhauttaa koiraa jotta ei huomaisi postiihmisiä,mutta ei edes pifii siinä tehoa jos havaitsee posteljooniini jossain sinne on päästävä

3

430

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepakkoleino

juoksee ihan hulluna kenen vaan luokse ja puskee ja yrittää kiinnittää huomion. Ja jos ei onnistu niin se itkee ja ulisee, keräilee silloin ainakin multa säälipisteet =)

• justiinsa juu

voi kele mikä stoori.

• Jukkakorhonen

Jaahas, meiän koira vihaa posteljooneja yli kaiken vaikka meidän postilaatikot ei ole edes meidän pihassa. Aina pitää räksyttää ja ulvoa kun posteljooni näkyy jossain.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2396
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1433
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      640
      986
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      868
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe