Siulla on sitten kivat keuhkot!
Ai että .. torstaina taas nähhään, ne molemmat.
( . ) ( . )
32
1340
Vastaukset
- no niin....
.............. :( :( :(
- kuvasta!
Kuka minua etsii? Onko se Tummeli-Tane ken ties? Tollu Partonki täällä huhuilee? Vie sie, mie vikisen... hihi hii ... torstaihin. Hui! hihii
- tuli sitten
selväksi mitä musta ajattelet.. en ole kuin tissipari sulle :/ Ja minä ehdin jo luulla että kiinnostuit minusta henkilönä.. ei pitäisi enää tässä iässä luulla mitään. Miehet on kaikki samanlaisia vaikka voissa paistaisi.
- multa tää
tämmönen vaikka hyvähän se naisella on vermelit olla. Kyllä niitä aina joskus tykkää räplätä, mutta eihän sellasta jaksais nyt ihan yhtenään touhuta. Kyllä jotain muutakin täytyy olla.
- sitten
multa tää kirjoitti:
tämmönen vaikka hyvähän se naisella on vermelit olla. Kyllä niitä aina joskus tykkää räplätä, mutta eihän sellasta jaksais nyt ihan yhtenään touhuta. Kyllä jotain muutakin täytyy olla.
sinä olet kiinnostunut minussa? (...niiden tissien lisäksi.)
- muutakin
usko huvikses kuin ne kunnon kannut;)
Mutta kun niitä en piiloonkaan saa, niin minkäs sille teen.
Mun silmät on kuitenkin niiden yläpuolella ja se suu, joka sulle puhuu.
Ja aivotkin löytyy, vaikkakin aika pienet varmaan, kun ajattelee sitä miten oon menestynyt elämässä.
Mut olen kuitenkin mä, ainoalaatuaan;)) - yks mies.
mutta eiks noin nännit ole vähän liian alhaalla?
Sulla on muuten väärä taktiikka, huomaatkos etteivät naiset pidä siitä, että kiinnitetään huomiota tisseihin, mutta ei myöskään siitä että niitä ei huomata - ota siitä sitten selvää.
Kokemuksesta tiedän, että täytyy tehdä kompromisseja ja paljon ollakseen mieliksi naisella. Ja siihen en ainakaan mä rupea... ja siihenkin on syynsä.- näyttää
et *ne* lepää pöydän päällä..
Vai et rupee kompromisseihin naisten kanssa.
Huomaat sitten ehkä joskus, että olis kannattannut kuitenkin edes vähän olla myötämielinen tai sitten et ole edes vielä kohdannut elämäs naista. Koska sellaisen kun tapaat huomaat pian olevas valmis vaikka mihin;)
Noh, tää nyt oli vain sellaisen isorintaisen naisen näkökulmaa noista kompro*misseistä. - yks mies.
näyttää kirjoitti:
et *ne* lepää pöydän päällä..
Vai et rupee kompromisseihin naisten kanssa.
Huomaat sitten ehkä joskus, että olis kannattannut kuitenkin edes vähän olla myötämielinen tai sitten et ole edes vielä kohdannut elämäs naista. Koska sellaisen kun tapaat huomaat pian olevas valmis vaikka mihin;)
Noh, tää nyt oli vain sellaisen isorintaisen naisen näkökulmaa noista kompro*misseistä.mutt en todellakaan ruppee lässyttämään mitään lemmenloruja niin kuin jotkut tekevät.
Mä otan tai olen ottamatta ja sillä selvä.
En sitten ollut meijerimies,
mullahan on "omatkin" mitä puristella...
Kerttua tarkoitan - tietty! - Irmeli imelä
yks mies. kirjoitti:
mutt en todellakaan ruppee lässyttämään mitään lemmenloruja niin kuin jotkut tekevät.
Kerttua tarkoitan - tietty!Kärtty se siinä mulukoiloo,
et kae vuan kurkusta puristellunna....
Onkos hiä ommoo sukua Karvinen? - parkaa sitten
yks mies. kirjoitti:
mutt en todellakaan ruppee lässyttämään mitään lemmenloruja niin kuin jotkut tekevät.
Kerttua tarkoitan - tietty!ilmankos Kerttu on aina niin äkänen;) Tajusin kyllä, ettet oo meijerimies. Sä oot se yks mies. Mies joka ei pussaa eikä puhu. Noh, mitä nyt vähän täällä keskustelupalstoilla;) Vitsi, vitsi.
- siitä........
parkaa sitten kirjoitti:
ilmankos Kerttu on aina niin äkänen;) Tajusin kyllä, ettet oo meijerimies. Sä oot se yks mies. Mies joka ei pussaa eikä puhu. Noh, mitä nyt vähän täällä keskustelupalstoilla;) Vitsi, vitsi.
ettet ala ärsyttään taas.....
- en ole...
siitä........ kirjoitti:
ettet ala ärsyttään taas.....
edes sinun kanssa täällä koskaan keskustellut. Älä sotke minua johonkin toiseen ja missä sun huumorintaju on???? Etkö ymmärrä muh huumoriani ollenkaan. Noh, meen sit pois...plääh..taas mua ei ymmärretä. Vaikee tapaus. Niinhän ne sanoo;)
- emmä kovin pahasti
en ole... kirjoitti:
edes sinun kanssa täällä koskaan keskustellut. Älä sotke minua johonkin toiseen ja missä sun huumorintaju on???? Etkö ymmärrä muh huumoriani ollenkaan. Noh, meen sit pois...plääh..taas mua ei ymmärretä. Vaikee tapaus. Niinhän ne sanoo;)
nytte mitään..... siis ihan kivaa juttua joop....
- että oon sun
emmä kovin pahasti kirjoitti:
nytte mitään..... siis ihan kivaa juttua joop....
*yks mies* juttuja lukenut monesti ja nauranut sun sukkeluuksillesi. Nyt hämmästyin, kun huomaan jotenkin loukanneeni. Ei ollut tosiaan tarkoitus. Ehkä yritän olla joskus vähän liian sukkela täällä miesten maailmassa ja saan nenilleni joskus, ansaitustikin joskus. Kirjoittele vaan edelleen ja jätän huomioimatta sun vastauksesi tästä lähin, jos käyttät tuota *yks mies* nikkiäsi. Päivänjatkoja.
- ...................
että oon sun kirjoitti:
*yks mies* juttuja lukenut monesti ja nauranut sun sukkeluuksillesi. Nyt hämmästyin, kun huomaan jotenkin loukanneeni. Ei ollut tosiaan tarkoitus. Ehkä yritän olla joskus vähän liian sukkela täällä miesten maailmassa ja saan nenilleni joskus, ansaitustikin joskus. Kirjoittele vaan edelleen ja jätän huomioimatta sun vastauksesi tästä lähin, jos käyttät tuota *yks mies* nikkiäsi. Päivänjatkoja.
no mun on vaikea myöntää mutta oon tosi maassa......
en tiedä mutta oon vaan... tää onpi mulle tosi vaikeaa... - nyt vielä
että oon sun kirjoitti:
sen persettä, ehkä HÄN suuressa armossaan antaa sulle vielä toivoa
- älä lyö lyötyä....
nyt vielä kirjoitti:
..........................
- isompi lurps...
nyt vielä kirjoitti:
sun peffalle. Ole hyvä.
- oot kyllä
................... kirjoitti:
no mun on vaikea myöntää mutta oon tosi maassa......
en tiedä mutta oon vaan... tää onpi mulle tosi vaikeaa...just sopiva tuolle yks(totiselle) miehelle,
sinunlaistasi hän varmaan etsiikin.
Pikkulikkaa, jolle voi esittää kokenutta "miestä". - kun toinen on
oot kyllä kirjoitti:
just sopiva tuolle yks(totiselle) miehelle,
Pikkulikkaa, jolle voi esittää kokenutta "miestä".vakavissaan, just det.
- kaikki..
oot kyllä kirjoitti:
just sopiva tuolle yks(totiselle) miehelle,
Pikkulikkaa, jolle voi esittää kokenutta "miestä".jotenkin pihalla??
- juttu lähti
kun toinen on kirjoitti:
vakavissaan, just det.
käyntiin *isoista tisseistä*. Voi teitä lapsukaisia.
- VITTUUUUUUUUUUUU
juttu lähti kirjoitti:
käyntiin *isoista tisseistä*. Voi teitä lapsukaisia.
JA MÄ OON ITKENY JA ITKENY JA ITKENY.....
- yks mies.
parkaa sitten kirjoitti:
ilmankos Kerttu on aina niin äkänen;) Tajusin kyllä, ettet oo meijerimies. Sä oot se yks mies. Mies joka ei pussaa eikä puhu. Noh, mitä nyt vähän täällä keskustelupalstoilla;) Vitsi, vitsi.
Katos täällähän on tuttuja. Tässä levee hymy :)
No Kerttua potuttaa... - yks mies.
että oon sun kirjoitti:
Tuota tapahtuu jatkuvasti.
En mä noin koskaan sanois kenellekään
- edes vihaisena.
Kiitos, että on ollut hauskaa :) - yks mies.
kaikki.. kirjoitti:
jotenkin pihalla??
vaikka haluaisinkin olla. Olen liian vanha leikkimään.
- .............
yks mies. kirjoitti:
Katos täällähän on tuttuja. Tässä levee hymy :)
No Kerttua potuttaa...lippu liehuu salossa ja rauha maassa;))
Jos sul ei Kerttua olis..oisin lähettänyt sellaisen hempeän suukon..;)) vitsiiiii.. - yks mies.
............. kirjoitti:
lippu liehuu salossa ja rauha maassa;))
Jos sul ei Kerttua olis..oisin lähettänyt sellaisen hempeän suukon..;)) vitsiiiii..jos nimittäin tuntisit mut. :)))))
Mähän oon semmonen kirveellä veistetyn näköinen isokokoinen karpaasi, parta ja kaikki...
Mut nyt täytyy kohta mennä,
moi! - Katsohan uudestaan!
Terhakat on (*)y(*) vai eikö enää kelpaa?
- ei se mitään
yks mies. kirjoitti:
jos nimittäin tuntisit mut. :)))))
Mähän oon semmonen kirveellä veistetyn näköinen isokokoinen karpaasi, parta ja kaikki...
Mut nyt täytyy kohta mennä,
moi!haittaa..itsellä kun ei oo partaa ja on silonen naamakin;)
- ...........
Katsohan uudestaan! kirjoitti:
Terhakat on (*)y(*) vai eikö enää kelpaa?
*persposket*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928