ei syty enään missään tilanteessa.
Onko kellään hajua tai kokemusta mahdollisesta viasta? Autosta hävisi siis perän lukko. Samalla katosi myös neliveto 4matic-varoitusvalon saattelemana.
En millään kehtaisi viedä vehollekaan, kun niillä on se vajaa80€:n tuntitaksa.
Melko kallista...
Siis, olisiko kokemusta tai kuulopuhetta tarjolla?
lukkoperäkolmio 124:n mittarissa
4
585
Vastaukset
Täällä Suoli24:ssä ei ole kuin syrjäytyneitä nuoria ja mielenvikaisia alkoholisteja. Ei kannata kysyä mitään, koska vastaus on aina sama: "osta tojota"
Herrasmiesten oma palsta:
http://www.mersuforum.net -> TEKNIIKKA
Master Eqne on vit**ilu mielellä liikkeellä... en vaan tajua, mitä ne mersusivuilla kattelee ne korolla-amis miehet? niillähän on omat palstat...
no, jos jollain olis vihjettä antaa varoitusvalo-, asiaan niin kiva olisi.
- Kallonkutistaja
Tarkoitatko, että valot eivät syty edes silloin kun virrat laittaa päälle? Onko valojen polttimot varmasti kunnossa?
joo, kun virrat laittaa päälle, se kolmio sekä 4matic valo syttyy. kun kaynnistän, kolmiota ei saa enää syttymään edes sudittamalla ja 4matic valo palaa koko ajan. abs toimii moitteitta.. öljyä ainakin on hydrauliikka-säiliöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074