Luinpa just city-lehden artikkelin suomen homo mestoista. Ihan itketti!
Kukaan "ei oikeesti myöntäny olevansa homo", vaan bi.
Tykkäs enemmän panna ja haaveili kolmen kimpasta muijan kans. Mitä trendipellejä täällä hilluu?
Mä olin aikanaan Lontoossa ja ainoot ihmiset, jotka viitti kattella tyhmää suomipimua oli homot. Ja niiden elämä oli kauheeta. Oli homobaarit (for gays only) ja silti homot oli julmempia toisilleen, ku naismissit ikinä. Ne petti ihan tosta vaan ja haukku miesnaista nartuksi ja kuitenkin rakasti "lujaa" yön pimeydessä. Pahempaa ku heteroilla koskaan.
Silti syntyi kestäviä rakkaus suhteitakin. Ja periaatteessa..kaikki on julkista. Kukaan ei estä menemästä avioliittoon tms. ja silti niin ei tehdä.
Parin löytäminen on ihan yhtä vaikeaa homomiehelle kuin se on sinkkunaiselle.
City homo sucks
4
791
Vastaukset
- juttuun
Sitoutumiskykyisen kumppanin löytäminen on homolle vaikeampaa kuin heteroille. Johtuu vain siitä, että homot eivät yleensä kykene sitoutumaan. Parinvaihto on yleistä ensimmäisen erimielisyyden sattuessa kohdalle.
- Jonne
Kyllä sitä löytyy ihan sitoutuneita mies/mies, nainen/nainen parejakin. Meillä takana yhteiseloa ja asumista lähes 10v ja tuttavapiirissä useita samanlaisia tapauksia. Kaikki ei vaan pörrää tuolla Helsingin yössä vakituiseen ja siksi meitä ei ehkä tunnu olevan olemassakaan?
- vaikeaa
Jonne kirjoitti:
Kyllä sitä löytyy ihan sitoutuneita mies/mies, nainen/nainen parejakin. Meillä takana yhteiseloa ja asumista lähes 10v ja tuttavapiirissä useita samanlaisia tapauksia. Kaikki ei vaan pörrää tuolla Helsingin yössä vakituiseen ja siksi meitä ei ehkä tunnu olevan olemassakaan?
Parisuhde vaatii hoitoa onpa sitten hetero tai homo ja toisen huomioonottamista. Itse olen ollut yli viisi vuotta samassa suhteessa. Kyllä niitä erimielisyyksiäkin on mutta halu sitoutua auttaa niiden yli.
- --,,
ja se ettei kyetä sitoutumaan, johtuu taas aika pitkälle odotuksista jotka ovat muotoutuneet/muotoutuvat homoseksuaalisuuden kulttuurihistoriasta ja yhäkin vallitsevasta yhteiskunnan heteropainoitteisuudesta. yleensäkin elämässä ihmiset on aika pitkälle yleisten odotusten orjia ja heidän käyttäytymisensä toimii niiden rajoissa. en jaksa uskoa että ihmisen käyttäytyminen määrittyisi yksiselitteisesti vain johonkin ryhmään kuulumisen perusteella. ajat muuttuvat ja odotukset muuttuvat.
voisihan tästä vääntää vaikka mitä psykoanalyyseja ja on väännetykin. eivätköhän homot ole yksilöitä siinä missä heterot ja kaikki muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770