Ylöstempaus -kokemus

Leonard de Boincare

Noin kymmenen vuotta sitten koin ihmeellisen kokemuksen. Nukuin ja näin EHKÄ unta. Olin jossakin suurehkossa suomalaisessa kaupungissa (ehkä Oulu). Olin kapakassa, jossa ihmiset olivat hyvin varattomia. He pummasivat toisiltaan tupakan tumppeja ja tarjoilijat myivät itseään.

Kapakan ulkopuolella kaupunki näytti lamaantuneelta, rakennusnosturit olivat tyhjän panttina ja erilaisten rakennusten rakentaminen oli jäänyt kesken. Oli syvä lama ja köyhyys.

Kuljin pois kaupungista ja tulin eräänlaiseen Y:n muotoiseen tienristeykseen, jossa minun tuli valita kumpaa haaraan jatkan - menin oikean puoloista haaraa pitkin.

Matkatessani eteenpäin tietä kohtasin ruman ja pelottavan noidan tai shamaanin. Kuljin hänen ohitseen laulaen JEESUS -laulua. Sitten pian olinkin tarkkailijana jossakin sotatilanteessa, jossa kaksi pienen armeijan tapaista kävi jonkinlaista rajoitettua sotaa (vähän kuin Balkanilla joku vuosi sitten). Oli helikoptereita ja nopean toiminnan joukkoja, olin Suomen maaperällä kuitenkin.

Pian olin itse joidenkin muiden kanssa piilossa ja nyt äskeiset sotivat osapuolet etsivät meitä vimmatusti. Olimme kuin kätkössä jonkin suojapeitteen alla. Kaikki tuntuí synkältä, olimme kuin horroksessa ja peloissamme - meitä etsittiin.

Aikaa meni kauan ja ihmettelin, kun meitä ei löydetty. Olimme horroksessa, melkein puolikuolleita. Yht'äkkiä suojapeite vedettiin yltämme ja meidät löydettiin. Näin löytäjien olevan sotilaita, ehkä venäläisiä. He olivat kuitenkin ystävällisiä ja tajusin heidän olevan uskoon tulleita.

Samassa näin taivaan peittävän suunnattoman (ehkä satoja metrejä korkean) suuren sotilaan, jonka kädessä oli käsikranaatti ja käsi oli kohotettu kuin kranaatin heittämiseen. Näky sotilaasta oli pelottava ja mahtava.

Yht'äkkiä kranaattia kiinnipitävästä kädestä kranaatti irtosi kohoten kohtisuoraa ylöspäin. Lähes samalla hetkellä minäkin aloin kohota ylöspäin kohti taivasta kranaatin tavoin.

Suustani purkautui aivan valtavan voimakas ylistys taivaallisilla kielillä ja tajusin, että tämä on Raamatussa ennustettu seurakunnan ylösotto Herran luo. Pyhän Hengen voima nosti minua ylöspäin vauhdilla ja samalla Pyhän Hengen antamin yliluonnollisin kielin ylistin JEESUSTA!

Heräsin tai en tiedä oliko se edes uni vai jokin muu. Pitkään aikaan en tiennyt kumpi on totta - se jota juuri koin vai vuode, jossa silloin olin! Ihmettelin juuri kokemiani ylistyskieliä, koska en ollut edes uskossa!

Noin 1,5 vuoden kuluttua tulin uskoon Herraan Jeesukseen!

0

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
        Kotimaiset julkkisjuorut
        161
        3043
      2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
        Ikävä
        154
        1789
      3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
        Maailman menoa
        146
        1744
      4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        157
        1590
      5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
        Ikävä
        76
        1512
      6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
        Maailman menoa
        333
        1406
      7. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
        Ikävä
        77
        1251
      8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
        Tv-sarjat
        20
        1248
      9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        158
        1082
      10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
        Ateismi
        25
        1035
      Aihe