Suomi ei ole ollut moneen vuoteen itsenäinen!
Suomi on tällä hetkellä The United States of Europe:n syrjäinen osavaltio.
Vähän niin kuin Alaska jenkeissä...
Jenkeissä toi homma toimii, koska siellä kaikissa osavaltioissa asuu ihmisiä kaikista maailman maista.
USE:ssa homma on pikkasen toisin. Jokaisessa osavaltiossa asuu oma kulttuuri ja omat ihmiset.
Herrat luulee, että jonakin päivänä ihmiset lähtevät liikkumaan rajojen yli ja jokaisessa maassa asuu ihmisiä ympäri eurooppaa.
Heh, enpä oikein usko moiseen hypettämiseen.
USE:n lähtö on pikkasen erilainen, kuin USA:n
Euroopan tapauksessa vallan keskittäminen muistuttaa NL:n vastaavaa ja kaikkihan tietää miten siinä kävi;)
Jos nyt tulee euroopan liittovaltion oma perustuslaki ja omat "puolustusvoimat", niin miten käy, jos about. 10-vuoden päästä osavaltio haluaa erota liittovaltiosta?
Lähetetäänkö sinne liittovaltion sotavoimat kaatamaan hallitus vai luotetaanko propagandaan?
Olettaisin edellistä vaihtoehtoa...
Pakkohan se olisi toimia, koska siloin olisi koko liittovaltio vaarassa.
Sama, jos vaikka joku Texas jenkeissä julistautuisi itsenäiseksi?
Joku sanoo, ettei EU ole liittovaltio tai sellaiseksi tulossa? Haloo, miettikää vähän!!!
Todellisen euroopan porukka sanoo, ettei suomessa saa tappa sutta, vaikka se tulisi lähes olohuoneeseen.
Mä olen henkeen ja vereen eläinrakas, mutta enemmän eläinten kanssa pelanneena tiedän, että rajansa kaikella.
Jos luonnonvarainen(peto)eläin ei osaa pelätä ihmistä, niin ongelmia tulee täysin varmasti...
Esm. karhulle ja sudelle on opetettava teidän ja meidän reviiri... silloin homma toimii mutkattomasti.
Poromiehille sanoisin, että älkää nipottako, ei niitä petoja ihan niin paljoa ole;)
Meni pikkasen ohi aiheen;)
No kuitenkin, jos Brysselin Herrat puuttuvat kaikkiin tällaisiin asioihin, niin eipä ole ihme, jos EU:n vastustus kasvaa?
EU:sta rahaa repivät politiikot manipuloivat mediaa ja ovat saaneet lähes jokaisen maan kansalliset radio- ja televisioyritykset puolelleen.
Puolueettoman ja kriittisen median pitäisi olla yksi demokratian kulmakivistä?
Jokainen voi miettiä, että onko ajatus toiminut esim. Suomessa.
Muistuttaa Putinin "omia" TV-kanavia?
No, sanokaa mun sanoneen, että 10-vuoden sisällä jossakin USE:n osavaltiossa herää voimakas kansallisuustunne ja halu irtautua liittovaltiosta.
Mä todellakin haluan nähdä miten siinä käy;)
Hekumallisesti unioniin suhtautuville poliitikoille mä haluaisin sanoa: lukekaa historiaa!!!
Mikä itsenäisyys?
Ruohonleikkuri
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472