addikteja..
"Internetriippuvaiset ovat hänen mukaansa usein epäsosiaalisia ja menettävät kontaktin ystäviinsä sekä sukulaisiinsa. He jättävät monesti opiskelunsa kesken, mutta eivät silti halua mennä töihin.
- Tällaisista nuorista tulee taakka sekä vanhemmille että koko yhteiskunnalle. Nyt on tärkeintä että riippuvaisten määrän kasvu saadaan pysähtymään, Tao sanoo.
- Arvioiden mukaan jopa viisi miljoonaa kiinalaista kärsii peliriippuvuudesta. Useimmat heistä ovat 14-25-vuotiaita poikia ja miehiä. Monilla heistä on lisäksi psyykkisistä ongelmia, asianajaja Zhang Chunliang kertoo Nanfang Zhoumo-lehden haastattelussa.
Zhang edustaa kahtakymmentäviittä pariskuntaa, jotka ovat nostaneet syytteen tietokonepelejä valmistavaa yritystä vastaan. Kaikkien pariskuntien pojat tekivät itsemurhan pelattuaan keskeytyksettä tuntikausia yrityksen tietokonepeliä."
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=100625
Pahasti
riippuvaisia
2
700
Vastaukset
- Anni
Siis mullakin on nettii riippuvuutta tänäänki olin yhestä toista melkein ilta kymmeneen saakka.
Ystäväpiiri ei kärsi, mutta äiti ja isä huomauttelelvat siitä. Minua masentaa se, että ole niin paljon koneella, enkä pääse irti. Haluaisin IHAN oikeesti irti,mut se ei onnistu. Asutaan kilsojen pääsä muista mun kavereista, eli mitä tehä ulkona kun ei oo ketään?
Sekin masentaa. Jos joku voi auttaa niin kertoo mullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002