addikteja..
"Internetriippuvaiset ovat hänen mukaansa usein epäsosiaalisia ja menettävät kontaktin ystäviinsä sekä sukulaisiinsa. He jättävät monesti opiskelunsa kesken, mutta eivät silti halua mennä töihin.
- Tällaisista nuorista tulee taakka sekä vanhemmille että koko yhteiskunnalle. Nyt on tärkeintä että riippuvaisten määrän kasvu saadaan pysähtymään, Tao sanoo.
- Arvioiden mukaan jopa viisi miljoonaa kiinalaista kärsii peliriippuvuudesta. Useimmat heistä ovat 14-25-vuotiaita poikia ja miehiä. Monilla heistä on lisäksi psyykkisistä ongelmia, asianajaja Zhang Chunliang kertoo Nanfang Zhoumo-lehden haastattelussa.
Zhang edustaa kahtakymmentäviittä pariskuntaa, jotka ovat nostaneet syytteen tietokonepelejä valmistavaa yritystä vastaan. Kaikkien pariskuntien pojat tekivät itsemurhan pelattuaan keskeytyksettä tuntikausia yrityksen tietokonepeliä."
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=100625
Pahasti
riippuvaisia
2
726
Vastaukset
- Anni
Siis mullakin on nettii riippuvuutta tänäänki olin yhestä toista melkein ilta kymmeneen saakka.
Ystäväpiiri ei kärsi, mutta äiti ja isä huomauttelelvat siitä. Minua masentaa se, että ole niin paljon koneella, enkä pääse irti. Haluaisin IHAN oikeesti irti,mut se ei onnistu. Asutaan kilsojen pääsä muista mun kavereista, eli mitä tehä ulkona kun ei oo ketään?
Sekin masentaa. Jos joku voi auttaa niin kertoo mullekkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094