Olisi tarkoitus tyhjentää kone ja asentaa käyttis uudestaan. Mikä on näppärin tapa tallentaa outlook expressin viestit ja kansiot? Löytyykö siihen jokin ohjelma netistä? Tarkoitus olisi palauttaa viestit ja kansiot koneen uudelleenasennuksen jälkeen.
OE viestien varmuuskopiointi
outolookki
3
426
Vastaukset
- outolookki
niin ja tietenkin osoitteet olisi myös tarkoitus palauttaa
- Tiedosto
Osoitteet:
Tiedosto -valikossa on...
valitse Vie/osoitteet, valitse teksitiedosto (CSV), Vie - tikulle tai rompulle talteen.
Valikosta, Asetukset/ylläpito/tallennuskansio, kopio kansion osoite, liitä se resurssinhallinnan osoiteriville, laita osoitteen kansiot jollekin tallenteelle... tikku, romppu. Sitten vaan sitä käyttistä asentamaan
Palautuksen varmaan jo osaat!- 3mice
muodossa? Siis osoitteet...Silloinhan ne "tuodessa" ainakin tulevat täydellisinä takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423