Kysymys pojille.

......................

Kuinka tärkeänä pidätte sitä, että tyttöystävänne olisi neitsyt? Kysymys tarkoitettu siis pojille, jotka eivät ole menettäneet vielä itse poikuuttaan.

Laittakaa myös perustelut.

Kiitän :)

8

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vehoas

Olisi se tärkeää. En etenkään tahtoisi olla tytön kanssa, joka olisi harrastanut irtosuhteita tai vaihtanut poikaystävää kuin sukkia. Valitettavasti sellaisia kunnollisia tyttöjä ei nykyään enää montaa ole...

• DarkLink

Olisihan tietenki kivaa jos tyttökin olisi kokematon tai vähän kokeneempi koska muuten siinä tulee paineita siitä olenko tytön mielestä hyvä ensikertalaiseksi vai täysi tumpelo.

Ehkä vähän laimea perustelu mutta parempaan en pystynyt :/

• DarkLink

Kuten ensimmäinen sanoi niin todella kokenut tyttö joka on samaa ikäluokkaa kuin minä antaisi itsestään sellaisen kuvan että jätkät jäävät nopeasti vaihtopenkille istumaan :/

• Kyllä minä ainakin tuntisin sen todella tärkeäksi, jos itse on neitsyt niin luultavasti tämä olisi ensimmäinen "kunnon" suhde. Se tuntuisi jotenkin luonnollisemmalta, että kummatkin ovat yhtä "kehittyneitä(?)", noh hieman hankala selitys tuli :D

• haulikkomiesh

Poikuus on vielä tallella, periaatteessa neitsyys ei ole tärkeätä tytöllä. Ikää on 17v

• poika-vm89

Kyllä itselle se ainakin olisi helpotus ettei tarvii pelätä sitä, että itse on se kuka säätää jotai omaa vaan kummallaki eka kerta.

Mut eipä tuo loppujen lopuks mitää haittais vaikka ei oliskaa neitsyt kunhan ei mikää koko kaupungin huora ole.

• tyttönen...___

Olen kyllä naispuolinen, mutta vastataan nyt silti.
      Kun joskus se ensimmäinen kerta tulee, toivoisin sen olevan pojankin ensimmäinen kerta. Ei se nyt niin nuukaa ole, mutta olisi vaan upeaa, jos molemmat arvostaisivat sitä yhtä paljon. Olisi inhottavaa, jos itselle arvokas ja erikoinen hetki olisi pojalle vaan sitä normaalia....
      Niin, eipä tässä muuta.

• Muska

Vastaan kuitenkin vaikka olen tyttö. :)

Itse olen neitsyt, mutta en täysin kokematon niissä asioissa. Eli kaikkea kivaa tullu entisen poikakaverin kanssa harrastettu mutta ei minun tahdostani pidemmälle edetty..

Ei se minun meilestäni ole niin suuri sia onko kumppani kokenut vai ei. On sitä tärkeämpiäkin asioita. ;)

Mutta henkilökohtaisesti unelmahan olisi minulla tällä hetkellä se jos poika olisi kokeneempi niin ei tarvitsisi jännittää niin paljon kun tietää että kyllä se poika osaa neuvoa. Siis en nyt tarkoita sitä että jätkä olisi jokaista vastaantulevaa tyttöä käynnyt painamassa mutta tietäisi kuitenkin asioista vähän enemmän kuin minä. Olisi turvallisempi olo ehkä ja ei tarvitsi koko ajan ottaa paineita siitä että mitä sitä pitikään tehdä. Eli jätkä sais minun puolestani ekalla kerralla vähän opastaa..

..mutta ei se kyllä minua haittaisi vaikka olisi poikuus tallella, niin kuin minulla neitsyyskin. :) En itse kyllä odota mitään prinssiä saapuvan valkoisella ratsullaan että voin kokea sen ekan kerran hänen kanssaan. Haluan vain kokea sen jonkun kanssa joka on minulle sillä hetkellä tärkeä ihminen, ja kun tunnen itse olevani myös siihen valmis. ;)

PS. muistakaapas tuossa 22 pvä -> http://www.globalorgasm.org/
      Eli seksiä rauhan puolesta. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe