mitäs tänne kuuluu ? :)

minn

En oo vähään aikaan täällä käynykkään taas, taidan tuola gallerian puolella viettää enemmän aikaa nykyyän. Mutta mitäs tänne, sitä samaa vanhaa ? Nähtävästi täällä on riehunut joku häirikkökin tai sen käsityksen sain noita tekstejä lukemalla. En keksiny juuri nyt mitään muuta kirjotettavaa, mutta tuntu et jotakin oli sanottava. :D

8

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Täällä oli kolmas maailmansota,ja tää keskustelu on alkanut harhautua pahasti rakkaudesta :D

• Juu u, kolmas maailmansota oli ja meni! (suomi24 voitti o/ ) mutta eiköhän tämä tästä paranemaan päin mene :)

• JJK90

Ei tullut sentään viidakon lakia jäljelle jäävään maailmaan joka tulisi jos oikea Kolmas Maailmansota alkaisi

Suomi24 tosiaan voitti

• iltasade

Luin profiilisi :) Vaikutatpa aika samanhenkiseltä ihmiseltä kun minäkin :) Olisi mukava tutustua! :P

Oon muuten huomannut ihan saman homman.. jos tarkotit tota, että aika paljon vanhemmat miehet käy katsomassa profiilia :S oon itekin ihan järkyttyny siitä. Tosin en tiedä johtuuko se nickisitä, mutta kuitenkin.

Kiva että taas tulee vähän lisää rekisteröityneitä kommentoimaan :P!

• JJK90

Näkee taas sinuakin :)

• iltasade
        JJK90 kirjoitti:

Näkee taas sinuakin :)

En mä täältä oo ainakaa mihinkää kadonnu :D

• JJK90
        iltasade kirjoitti:

En mä täältä oo ainakaa mihinkää kadonnu :D

Tai sitten se vaan tuntuu siltä kun itse asun täällä :D

• minn

Jep laitappa iltasade vaikka mese osoitteesi s-postiini niin lisään sinut :)
      Yli 300 kertaa tämä luettu ja silti vain 7 (?) komenttía, koittakaapas nyt pistää vähän paremmaksi ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe