En oo vähään aikaan täällä käynykkään taas, taidan tuola gallerian puolella viettää enemmän aikaa nykyyän. Mutta mitäs tänne, sitä samaa vanhaa ? Nähtävästi täällä on riehunut joku häirikkökin tai sen käsityksen sain noita tekstejä lukemalla. En keksiny juuri nyt mitään muuta kirjotettavaa, mutta tuntu et jotakin oli sanottava. :D
mitäs tänne kuuluu ? :)
8
687
Vastaukset
- JJK90
Täällä oli kolmas maailmansota,ja tää keskustelu on alkanut harhautua pahasti rakkaudesta :D
Juu u, kolmas maailmansota oli ja meni! (suomi24 voitti o/ ) mutta eiköhän tämä tästä paranemaan päin mene :)
- JJK90
Ei tullut sentään viidakon lakia jäljelle jäävään maailmaan joka tulisi jos oikea Kolmas Maailmansota alkaisi
Suomi24 tosiaan voitti
- iltasade
Luin profiilisi :) Vaikutatpa aika samanhenkiseltä ihmiseltä kun minäkin :) Olisi mukava tutustua! :P
Oon muuten huomannut ihan saman homman.. jos tarkotit tota, että aika paljon vanhemmat miehet käy katsomassa profiilia :S oon itekin ihan järkyttyny siitä. Tosin en tiedä johtuuko se nickisitä, mutta kuitenkin.
Kiva että taas tulee vähän lisää rekisteröityneitä kommentoimaan :P!- JJK90
Näkee taas sinuakin :)
- iltasade
JJK90 kirjoitti:
Näkee taas sinuakin :)
En mä täältä oo ainakaa mihinkää kadonnu :D
- JJK90
iltasade kirjoitti:
En mä täältä oo ainakaa mihinkää kadonnu :D
Tai sitten se vaan tuntuu siltä kun itse asun täällä :D
- minn
Jep laitappa iltasade vaikka mese osoitteesi s-postiini niin lisään sinut :)
Yli 300 kertaa tämä luettu ja silti vain 7 (?) komenttía, koittakaapas nyt pistää vähän paremmaksi ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637