Hei! Olen 30v nainen ja mieheni kanssa meille on juuri nimetty 1v poika Etiopiasta.
Menee vielä pari viikkoa ennen kuin päästään hakemaan.
Olisin halunnut vain kysellä että kun lensitte Etiopiaan niin missä kohtaa vaihdoitte konetta?
Entä minne menitte lentokentältä Etiopiassa?
Hei! Kysyttävää Etiopiasta!
8
1297
Vastaukset
- utelias
En osaa sinulle vastata, mutta kauanko teillä meni koko prosessiin aikaa, jos saa udella?
Onneksi olkoon sinulle ja miehellesi!- Lady Mama
Aloitimme prosessin kun minä olin 25 ja mieheni oli 30. (halusin että aloitetaan aikaisin koska sehän voi kestää monia vuosia). Meillä kesti melkein 3 vuotta. Oletko itse herkinnut adoptiota?
- Lady Mama
Lady Mama kirjoitti:
Aloitimme prosessin kun minä olin 25 ja mieheni oli 30. (halusin että aloitetaan aikaisin koska sehän voi kestää monia vuosia). Meillä kesti melkein 3 vuotta. Oletko itse herkinnut adoptiota?
...Olin siis 27 kun aloitimme prosessin :)
Ajattelin tässä juuri yhtä toista asiaa ja pistin väärän iän :)
- katsonut
Sekä että -nimistä adoptiotakin käsittelevää blogia? Ovat juuri hakemassa poikaansa Etiopiasta ja muistaakseni Intiakeskuksesta hankkivat matkat ja lensivät Istanbulin kautta.
Onnea teille suuresti! - onko toi
vitsi vai mitä?
Kai teillä nyt on jo tuossa vaiheessa tiedossa, kuinka Etiopiaan pääsee, jos matka on parin viikon päästä??? Vai aattelitteko hankkia lentoliput edellispäivänä?
Ja eiköhän palvelunantaja anna neuvoja mihin lentokentältä mennään, tai voihan sitä jäädä kentällekkin pyörimään, jos ei osaa sieltä pois lähteä.
Omaan hakumatkaamme on vielä pitkästi aikaa, mutta silti olemme ottanneet ihan pelkästä mielenkiinnosta selvää maan asioista jo etukäteen, tuleehan tärkeä osa perhettämme sieltä. Kaksi kulttuuria kohtaavat. Luulis, että jos ihan oikeasti, mitä epäilen, hakumatka on noin lähellä, niin olisitte kiinnostuneet asiasta jo vähän ennemmin.- Lady Mama
Tarkotin että MISSÄ TE VAIHDOITTE KONETTA
Anteeksi vain kamalasti :) Kyllä meille on selvää missä konetta vaihdamme ja mihin majotumme maassa ym. :) Ensi lauantaina lähetään.
Hiukkasen jännittää... Pojan kuva tuossa kehyksissä pöydällä,en malta odottaa että kohta olemme koko perhe yhdessä. - ollut lähetystyössä Etiopia...
Lady Mama kirjoitti:
Anteeksi vain kamalasti :) Kyllä meille on selvää missä konetta vaihdamme ja mihin majotumme maassa ym. :) Ensi lauantaina lähetään.
Hiukkasen jännittää... Pojan kuva tuossa kehyksissä pöydällä,en malta odottaa että kohta olemme koko perhe yhdessä.Ainakin, kun he ovat lentäneet sinne, on reitti ollut joko Helsinki-Tukholma-Italiassa joku kaupunki ja sieltä Etiopiaan Addis Abebaan
tai sitten Helsinki-Saksa-Etiopia...on riippunut kai lentoyhtiöstä!
Onnea hakureissulle! - ~~~
Lady Mama kirjoitti:
Hiukkasen jännittää... Pojan kuva tuossa kehyksissä pöydällä,en malta odottaa että kohta olemme koko perhe yhdessä.Luulin, että tämän vuoden viimeiset adoptioperheet palasivat Etiopiasta jouluaattona?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181