Asensin uuden näytönohjaimen ja siinä on pari ongelmaa. Ensimmäinen on vakava; kun koneen buuttaa, desktop on ihan ok. Mutta jos resoluutioa vaihtaa tai menee vaikkapa johonkin peliin, näyttö täyttää valkoisesta sotkusta ja kone on pakko buutata uudestaan koska resoluutioiden vaihto ei poista roskaa. Minulla on näyttö vga-liittimessä kiinni ja televisio dvi:ssä kiinni. Näyttö-asetuksissa on jostain syystä kaksi näyttöä (1 ja 2) joista tämä secondary on käytössä. Yritin pistää ykkösen päälle mutta silloin itse näytönohjaimen (ATI) advanced-asetukset eivät ole käytössä. Käytännössä koneella mahdoton pelata tai vaihtaa resoluutiota kesken kaiken.
Toinen juttu on lähinnä kosmeettinen. Kun kone buuttaa, POST-tiedot(siis prosessorin tyyppi, muistin määrä yms) näkyvät vain puoliksi näytössä, toinen puoli teksteistä on näytön ulkopuolella. Samoin windowsin latausruutu ei ole keskellä ruutua vaan aivan vasemmassa reunassa. Mistä tämä johtuu?
Näytönohjain sekoilee
ranX
0
235
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691