Sammumaton rakkaus,
sydämessäni asuu.
Isäni ,sinäkö sen sotaan
lähtiessäs sydämeeni kylvit?
Isän menetys.
Kylmyyden lapsen
sieluun loi ,
sen kannan läpi elämäni.
Itsenäisyyttä juhlitaan.
Ohjelmaaki ,jossa verestetään,
hyvä niin.
Sota-ajan lauluja ,
harmaissaan miehet ja
haitari soi.
Oii ,miten itku repii ,
sieluni ikkunaverhoja.
Lauluissa soii ,
sodan tuulet,
sydänveren syvintä.
Äitinki usein lauloi,
"Anna arpisten haavojen olla,
niitä auki et repiä saa".
Kyyneleinen päivä.
Tyttäresi,
isä vieläki sinua ikävöin.
Itsenäisyyspäivä.
11
405
Vastaukset
- lio
Isäsi joka sai menettää henkensä vapaan Suomen puolesta on yksi monista sankareista, sytytetään elävät kynttilät itsenäissyyspäivän kunniaksi
- TöllinLiisa
Kynttilät palaa kummuilla ja
sydämissä.
Hyvää Itsenäisyyspäivää.Lio
- Rellu
Kyllä se rakkaus on Liisa sinuun istutettu, kun
olet alkusi saanut. Isän sotaan lähtö vain
vahvisti sitä häneen.
Sytytämme kynttilän heille,
jotka tulisilla tantereilla
vapautemme edestä taistelivat.
Annamme kiitoksen heille,
jotka elämänsä alttiina
sodan melskeeseen joutuivat
lähtemään
osa sinne iäksi jäi
kotiin koskaan pääsemättä.
Kiitos Liisa koskettavasta runostasi.
Kynttilä isälle, kaikille heille, jotka meille
ovat tämän itsenäisyyden eteen jo poismenneet.- TöllinLiisa
Itsenäisyyden äärellä,
siinä koen.
Jotai semmosta ,
jota ei sanoiks
pukea taida.
Kynttilät palaa sankarihaudoilla.Liisa
- Runoilijatar
Kauniisti ja koskettavasti kirjoitit Liisa,kiitos siitä.
Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle :)- TöllinLiisa
Kiitos lämpimistä sanoistas.
Hyvää Itsenäisyyspäivää .Liisa - Luonteva
TöllinLiisa kirjoitti:
Kiitos lämpimistä sanoistas.
Hyvää Itsenäisyyspäivää .LiisaSydämestä syttynyt lemmenliekki katselee yksinäisissä ikkunoissani, valopilkkuna ikävän pimeälle.
-Rakkaudella Tulitukalle- - TöllinLiisa
Luonteva kirjoitti:
Sydämestä syttynyt lemmenliekki katselee yksinäisissä ikkunoissani, valopilkkuna ikävän pimeälle.
-Rakkaudella Tulitukalle-Rakkaus..Kaiken keskellä valaisee.
Sydän kokee yksinäisyyden.
Elämä riisunnu , kaipuu toisen
ihmisen asuu meissä.
Nyt sytytän ikkunalleni kynttilän.
Hyvää Itsenäisyyspäivää Luonteva.
Rakkaudella Liisa. - Luonteva
TöllinLiisa kirjoitti:
Rakkaus..Kaiken keskellä valaisee.
Sydän kokee yksinäisyyden.
Elämä riisunnu , kaipuu toisen
ihmisen asuu meissä.
Nyt sytytän ikkunalleni kynttilän.
Hyvää Itsenäisyyspäivää Luonteva.
Rakkaudella Liisa.Hehkeää Itsenäisyyttä myös ja valoisaa mieltä. Sydäntemme ei tarvitsis kokea kaipuuta jatkuvasti, niin vain on ollut turhan kauan.
-Rakkaudella Tulitukalle-
- n52-ejk.
runo surun reunoista huolimatta.
esim. nämä rivit upeaa kuvakieltä!
itku repii ,
sieluni ikkunaverhoja.- TöllinLiisa
Tulkinta kiitos ,n52-ejk.
Lämmöllä harmaaseen päivään.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402