Lehdistä on saanut lukea Kurenalan koulun rehtorikiistasta. Kertokaapa paikkakuntalaiset mikä on totuus asiassa? Millainen henki on koululla kun tätä asiaa on puitu? Miksi ko. naishenkilöä ei valittu oikeasti rehtoriksi? Millä mielellä ihmiset ovat asiasta, mikä on tämän hetken tilanne?
Kertokaa pudislaiset
4
996
Vastaukset
- kuntalainen
Kepulaiset pelaavat iljettävää peliään kunnan elimissä. Siitä se koko juttu juontaa juurensa.
- Jahnukainen
luulee että valitsijat ovat syrjineet naista valinnassaan. Nykyinen reksi on täysin pätevä ja pidetty. Vaikka onkin mies. Allekirjoittanut on kylläkin nimestä huolimatta naispuoleinen.
- kuntalainenkin
Kyllä siinä ihan selvä syrjintätapaus oli, ei ole kyse luulemisesta. Asiasta kävi korkeimmassa hallinto-oikeudessa ja siellä tuomittiin kunta korvauksiin tälle mainitulle naiselle.
Koko juttu sai alkunsa siitä, että kepulaissyndikaatti halusi oman miehensä rehtorin paikalle. Valintaehdot räätälöitiin sitten niin, että sopiva voitiin valita pätevän sijasta.
Ällöttävää poliittista peliä! - on konnuuven pesä
kuntalainenkin kirjoitti:
Kyllä siinä ihan selvä syrjintätapaus oli, ei ole kyse luulemisesta. Asiasta kävi korkeimmassa hallinto-oikeudessa ja siellä tuomittiin kunta korvauksiin tälle mainitulle naiselle.
Koko juttu sai alkunsa siitä, että kepulaissyndikaatti halusi oman miehensä rehtorin paikalle. Valintaehdot räätälöitiin sitten niin, että sopiva voitiin valita pätevän sijasta.
Ällöttävää poliittista peliä!vasureille äänet.
Heissä on oikeuvenmukaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488