Kyselin jo aiemmin kohdistamatta kysymystä kenellekään, enkä saanut ainuttakaan vastausta, joten uusin kysymykseni.
Olen useamman kerran nähnyt unta talosta, jonka kellarissa piilossa on suuri, hieno asunto. Olen itse asunnon maanpäälllisessa osassa, mutta tiedän hyvin myös kellariasunnon, enkä aktiivisesti salaa sitä muiltakaan.
Olen hämilläni tämän unen vuoksi. Onko minulla siis alitajunnassa piilossa jotain parempaa, ehjempää elämää vai onko uni merkkinä jostain piilevästä hulluudesta...;)
Nukkumaijatar?
en ymmärrä untani
2
125
Vastaukset
Sinulla ei ole mitään mörköjä alitajunnassasi vaan olet avoin ja teidät mikä olet. Olet siis hieno ihminen, sinulla voi tosin olla käyttämättömiä resursseja omassa elämässäsi, olisi "syvällistä pinta-alaa", jota et käytä vaan elelet arkisesti ja jalat maan pinnalla. Myös alitajunnasta voi ammentaa elinvoimaa ja viisautta. Jos alitajunta on hyvin tiedostettu, voi sielläkin "olella" ihan vapaasti. Ehkä tiedostat, mutta et elä alitajunnan vihjeiden mukaan?
- sama
Näinhän se tietysti on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251561
- 241316
- 1391139
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus333911- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on296699- 60691
- 47676
- 66666
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48619