Mulla on ehkäisykapseli vasemmassa kädessä mut nyt on ollu kauan aikaa että menkat ei oo tullu.. Jos oon raskaana nioin paska juittu lapselle haluan tehdä abortin. Mutta saanko tehdä aborttia jos on ollu raskaana yli 12 viikkoa??
Näillä perusteilla että on 18 vuotias, että on juonutr alkuraskauden ajan hirveästi lapsestahan vaarana tulla fas lapsi.. Ehkäisykapseli käsivarressa.. Sairastan keskivaikeaa masennusta en kykenis huolehtiin lapsesta.
Entä jos on pakko synnyttää lapsi niin voiko sen antaa adoptoitavaks tai jotain? Mä en halua lasta tappaisin sen hoitamattomuuteen jos semmonen syntyis en vitussa halua lasta!!! Niin no käyn ostaa raskaustestin nyt varmuuden vuoksi vaikka hyvin hyvin epätodennäköistä että olisin raskaana. Anteeksi typerä viestini.
apua jos oon raskaana
12
1075
Vastaukset
- Liäkäri
Pidä vaan lapsi. Et menetä mitään, mutta saat paljon. Tuttuni sai lapsen 16-vuotiaana ja luki itsensä lääkäriksi. Ei mennyt elämä piloille, päinvastoin, on vielä nuori kun lapsi muuttaa maailmalle.
- fairy...
tee mitä sydämmesi sanoo,älä muita kuuntele :). hyvää jatkoa ja kauneinta joulua sulle
- Lasta haluava
Asia on varmasti vaikea ja päätöksenhän teet sinä itse.Ajattelisin näin elämää nähneenä aikuisena,että harkitse tosissasi adoptiota.Se on kunnioitettava teko lapsen äidiltä saattaa joku perhe onneliseksi lapsen saamisesta.Adoptioperheet ovat nykyään hyvin valmennettuja ja varmasti ihanteellisiä kasvuympäristöjä lapselle.Mekin odotamme lasta kotimaan adoption kautta.En kirjoita tätä itseämme puollustaakseni,vaan auttaakseni sinua harkinnan teossa.Pelastakaa lapset-yhdistys antaa apua ja tukea lapsen äidille,kun hän on valintansa tehnyt.Lapsen äitinä voit toivoa millaiseen perheeseen lapsen haluat luovuttaa.Haluatko kaupunkikeskeiseen vai maalaisympäristöön eläimineen,minkä ikäiselle parille ja mahdollisuutta yhteydenpitoon/valokuviin.Sinua ihan varmasti kuunnellaan.Kannustan sinua,mihin sitten päädyitkin.Elämä on meitä kaikkia varten tarkoitettu,hyvää Joulun;ihmeen aikaa.
- lapsi varkaat
Jos olet raskaana, tee mikä tahansa muu ratkaisu, mutta ÄLÄ ANNA omaa lastasi toisen leikkikaluksi?
Lapsi kaipaisi myöhemmin sinua ja sinä lasta? Et edes tietäisi, missä lapsesi on?
Nyt masennus sumentaa ajatteluasi, mutta se menee ohi! Olen sen sairastanut. Jos nyt päädyt aborttiin, voit myöhemmin tervehdyttyäsi tehdä lapsen/lapsia ja jaksat kyllä heidät hoitaa.
Voimia ja rohkeutta! - manipulointia.
lapsi varkaat kirjoitti:
Jos olet raskaana, tee mikä tahansa muu ratkaisu, mutta ÄLÄ ANNA omaa lastasi toisen leikkikaluksi?
Lapsi kaipaisi myöhemmin sinua ja sinä lasta? Et edes tietäisi, missä lapsesi on?
Nyt masennus sumentaa ajatteluasi, mutta se menee ohi! Olen sen sairastanut. Jos nyt päädyt aborttiin, voit myöhemmin tervehdyttyäsi tehdä lapsen/lapsia ja jaksat kyllä heidät hoitaa.
Voimia ja rohkeutta!Toisten leikkikaluksi??
Käsittääkseni adoptiossa on aika tiukat seulat kenelle lapsia annetaan...ja sitten on olemassa sijaisperheitä (yhteydenpito).
Abortin jälkeen saatat olla vielä masentuneempi, et parane koskaan ja tehtyä et tekemättömäksi enää saa! - epämurhis
manipulointia. kirjoitti:
Toisten leikkikaluksi??
Käsittääkseni adoptiossa on aika tiukat seulat kenelle lapsia annetaan...ja sitten on olemassa sijaisperheitä (yhteydenpito).
Abortin jälkeen saatat olla vielä masentuneempi, et parane koskaan ja tehtyä et tekemättömäksi enää saa!...jos teet lapsen, et saa sitä tekemättömäksi. Eikä se kaikille suinkaan ole ilo, kuten näet ympärilläsi ei ole pelkästään rakastavia äitejä ja onnellisia lapsia..
kuitenkin ap, tiedän tuon paniikin missä olet tekstin kirjoittanut. ota ihan rauhallisesti ja mieti nyt tarkkaan... kuitenkin näytät olevan hyvin varma ettet halua lasta. Mene siis kiireesti nyt lääkäriin varmistamaan asia! Siis että oletko raskaana vai et..
Masennus voi aiheuttaa sikiölle pahoja vammoja.
- tekkoon
Teepä ensimmäiseksi se testi! Uskon, että noilla kertomillasi perusteilla abortti on mahdollinen 12 viikon jälkeenkin. Kuitenkin, mitä nopeammin asia selviää, sen parempi.
- ei-äiti
on ehdoton takaraja. Itse sain tietää raskaudestani epäonnekseni 21 viikolla joten en saanut aborttia, mutta luojan kiitos se paska meni kesken.
- ennen vanhaan
Pakkosteriloitiin kaltaisesi tapaukset, ja ilmeisen hyvä niin, tulipa vähemmän heitteillejättöjä?
- ei taidettu
olla vielä kykeneviä sterilointiin ylipäätään...?
- myöskin
ei taidettu kirjoitti:
olla vielä kykeneviä sterilointiin ylipäätään...?
laitettiin lapsia huutolaisiksi ja sen semmoista...
- 1234567890
www.lopettakaatappaminen.info katso pari pätkää videota ja mietippä uudelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069