Itsenäisyyden muistopäivä

Theodor

Juhlimme tänään Suomen itsenäisyyttä, jonka jäsenyys Euroopan unionissa Suomelta vei.

5

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YKSI PERUSSUOMALAINEN

      Näin se valitettavasti on.
      Ainoa oikea tapa juhlia "Itsenäisyyspäivää"
      on antaa Markat ja Pennit takaisin ja erota
      Eu:sta, jotta saadaan itsemäärääminen ja
      sitä kautta Itsenäisyys takaisin.
      Antamalla ääni Perussuomalaisille Eduskunta
      vaaleissa tämäkin asia korjautuu jos vaan
      tarpeeksi moni äänestää Perussuomalaisia,

    • jake******

      ei monellakaan oo lippua tangossa.

    • Oliko mielestäsi

      entinen YYA-Suomi itsenäisempi kuin nykyinen EU-Suomi? Älä naurata!

    • Don Mega

      no ainakin me tehtiin se päätös eu:hun liittymisestä kun oltiin itsenäisiä. joten itse veimme itseltämme itsenäisyyden joten turha siitä valittaa kun itsehän äänestitte, tai jätitte äänestämättä tyhmät. tosin tällaiset kansanäänestykset toimivat niin että jos oltais äänestetty että ei liitytä niin sen jälkeen ois joka vuos tullut uus äänestys kunnes oltais väsytty äänestää liittymistä vastaan ja lopulta oltais äänestyksessä joka tapauksessa. muutenkin miksi ihmeessä äänestyksissä on aina melkein 50%/50% tulos? voiko kansa olla niin jakautunut vai onko kyse vain siitä että suurin osa äänestää täysin sattumanvaraisesti joka johtaa siihen että molemmat saavat saman verran ääniä ja siten vain muutama henkilö päättää lopulta tuloksen ja he ovat uutisoinnin ja propagandan uhreja joten heidän on tietämättään saatu äänestämään juuri niinkuin isot pamput haluavat. massoja on niin helppo manipuloida että en pitäisi tätä ihmeenä.

    • Don Mega

      edelliseen viestiin vielä lisäten että kun kerta järjestettiin äänestys eu:hun liittymisestä niin miksei järjestetä toista äänestystä siitä eroamisesta? eikö tällaista äänestystä tule ikinä? miksi suomen laki on niin kurja että 1 virhe pilaa koko homman jos nyt kerta ollaan jumissa eu:n maksumiehenä. johtaako tämä eu siihen että kohta on vain 1 valtio jonka nimi on eu josta tulee suurvalta ja sitten suurvallat käy suursodan ja voittaja vie koko potin, ydinsodan saastuttaman pallon jota hallitsee vain 1 valtio joka olisi helvetti. ei se että ydinsota olisi vaarallinen vaan se että joutuisi 1 suurvallan alle ja silloin ei vois enää edes muuttaa toiseen valtioon mikäli säännöt eivät miellytä. onnee vaan v*tusti tyhmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe