Kuinka tärkeää on, että hytissä on toimiva telkku ja monta eri ruottalaista kanavaa?
Telkku hytissä
16
1169
Vastaukset
- hermiitti
Etenkin jos on yksin matkassa, eikä satu saamaan laivalta naisseuraa, niin hytissä on kiva olla telkku ajankuluksi. Viimeksi mulla oli justiinsa Isabellalla Lyx-luokan hytti, kun olin yksin matkassa. Sain risteilyn vielä aika edulliseen hintaan (reilu 100 euroa), kun olen Viking Clubin jäsen.
- .........
Ainaki romantikalla näky joku musiikkikanava ja sit kuulu radio nova. (toivottavasti myös galaxylla) Ihan kivaa ku alottelee sielä hytissä nii voi kuunnella musiikkia! Ja kun laiva tulee vasta iltapäivällä myöhään satamaan voi krapulassa katella telkkaria hytissä :)
- poika juomaan
......... kirjoitti:
Ainaki romantikalla näky joku musiikkikanava ja sit kuulu radio nova. (toivottavasti myös galaxylla) Ihan kivaa ku alottelee sielä hytissä nii voi kuunnella musiikkia! Ja kun laiva tulee vasta iltapäivällä myöhään satamaan voi krapulassa katella telkkaria hytissä :)
Vain harrastelijat makaavat hytissä krapulassa.
Tosiristeilijät lähtevät maihin heti aamusta jatkamaan biletystä ja viimeistelevät homman iltapäiväkaraokessa. - poika!!
poika juomaan kirjoitti:
Tosiristeilijät lähtevät maihin heti aamusta jatkamaan biletystä ja viimeistelevät homman iltapäiväkaraokessa.Nainen oon, en poika. Ei se laivamatkustelu nii paljoo eroa tavallisesta baariin lähtemisestä. Eihän himassakaan aleta juomaan krapulaan ja lähetä karaokeen.
- tai tyttö
poika!! kirjoitti:
Nainen oon, en poika. Ei se laivamatkustelu nii paljoo eroa tavallisesta baariin lähtemisestä. Eihän himassakaan aleta juomaan krapulaan ja lähetä karaokeen.
Samantekevää.
On harrastelijamaista yleensäkin päästää känni krapulan puolelle, ainakin noin risteilyolosuhteissa. Sinnehän mennään nimenomaan bilettämään ja tehtäköön sitä sitten koko rahalla!
Krapulat kärsitään kotona.
Tulee muuten tosi upeet vibraatot ääneen kun vetäsee karaoket kunnon krapulassa. - hermiitti
poika juomaan kirjoitti:
Tosiristeilijät lähtevät maihin heti aamusta jatkamaan biletystä ja viimeistelevät homman iltapäiväkaraokessa.Ei minullekaan mitään krapulaa tulee, kun osaan tissutella sillain sivistyneesti, vaikka muistifilmi saattaakin joskus mennä poikki.
- meidän oma
hermiitti kirjoitti:
Ei minullekaan mitään krapulaa tulee, kun osaan tissutella sillain sivistyneesti, vaikka muistifilmi saattaakin joskus mennä poikki.
pikku juoppomme, jonka matkustamisessa tärkeintä känni. Selvää Viking Linen asiakaskuntaa.
- hermiitti
meidän oma kirjoitti:
pikku juoppomme, jonka matkustamisessa tärkeintä känni. Selvää Viking Linen asiakaskuntaa.
Olen kyllä alkoholiongelmainen, mutta juoppona en kyllä itseäni pidä. Olen minä Siljallakin matkustanut ja taisin olla siellä yökerhossa porukan selvimmästä päästä.
- Galaxyllla nähnyt
poika juomaan kirjoitti:
Tosiristeilijät lähtevät maihin heti aamusta jatkamaan biletystä ja viimeistelevät homman iltapäiväkaraokessa...onkin hauska katsella kun jotkut näistä "tosi bilettäjistä" (ei kaikki) örveltävät diskossa tai tunkevat yökerhon tanssilattialle huojumaan muiden tanssijoiden tuupittaviksi. Hytin TV:ssa näkyy nimittäin tosiaikainen kanava, josta voi seurata tapahtumia eri puolella laivaa web-kameran tapaan.
- tosibilettäjä
Galaxyllla nähnyt kirjoitti:
..onkin hauska katsella kun jotkut näistä "tosi bilettäjistä" (ei kaikki) örveltävät diskossa tai tunkevat yökerhon tanssilattialle huojumaan muiden tanssijoiden tuupittaviksi. Hytin TV:ssa näkyy nimittäin tosiaikainen kanava, josta voi seurata tapahtumia eri puolella laivaa web-kameran tapaan.
vois jo kyllä sanoa, jotta hankipa elämä!
Ei juma, siis joku istuu hytissään ja katselee telkusta kun muut pitävät hauskaa.
No, hupinsa kullakin! - Galaxylla
tosibilettäjä kirjoitti:
vois jo kyllä sanoa, jotta hankipa elämä!
Ei juma, siis joku istuu hytissään ja katselee telkusta kun muut pitävät hauskaa.
No, hupinsa kullakin!Jos tarkoitat elämällä silmät harittaen tukka pystyssä diskon lattialla huojuen harhailemista, niin mikäs siinä, vaan ei minulle kiitos.
Taannoisella Finlanders yhtyeen tahdittamalla Galaxy-risteilyllä oli pakko hytistä käsin siellä lepotaukoa puolen yön maissa viettäessään tsekata missä välissä yökerhoon kannattaisi mennä tanssimaan. Tungos parketilla oli nimittäin suunnattoman kova. Siinä sivussa näki kuinka toisaalla diskossa alle kourallinen "bilettäjiä" oli viihtymässä. Jotkut melkoisen "seisahtanut" habitus päällänsä.
Vihdoinkin sitten, kauheimman tungoksen väistyttyä menimme yökerhoon tanssimaan. Tosin tanssiorkesterikin oli siinä välissä vaihtunut. Ja kas vain, diskosta havannoimamme "bilettäjähän" se siellä huojui keskellä täyttä tanssilattiaa, kuin orpo piru muiden ohitanssivien tuupittavana. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja huvinsa kullakin. - hytisyttäjä
Galaxylla kirjoitti:
Jos tarkoitat elämällä silmät harittaen tukka pystyssä diskon lattialla huojuen harhailemista, niin mikäs siinä, vaan ei minulle kiitos.
Taannoisella Finlanders yhtyeen tahdittamalla Galaxy-risteilyllä oli pakko hytistä käsin siellä lepotaukoa puolen yön maissa viettäessään tsekata missä välissä yökerhoon kannattaisi mennä tanssimaan. Tungos parketilla oli nimittäin suunnattoman kova. Siinä sivussa näki kuinka toisaalla diskossa alle kourallinen "bilettäjiä" oli viihtymässä. Jotkut melkoisen "seisahtanut" habitus päällänsä.
Vihdoinkin sitten, kauheimman tungoksen väistyttyä menimme yökerhoon tanssimaan. Tosin tanssiorkesterikin oli siinä välissä vaihtunut. Ja kas vain, diskosta havannoimamme "bilettäjähän" se siellä huojui keskellä täyttä tanssilattiaa, kuin orpo piru muiden ohitanssivien tuupittavana. Mutta kukin taaplaa tyylillään ja huvinsa kullakin."...oli pakko hytistä" Mahtoi olla kylmä?
- sanaleikki
hytisyttäjä kirjoitti:
"...oli pakko hytistä" Mahtoi olla kylmä?
..muista käydä ostamassa lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta.
- --------
Kun on reittimatkalla Viroon tai Ruotsiin auton kanssa niin tv:tä on ihan kiva katsella hytissä illalla, aivan kuin kotona. Muistakaa että laivoilla matkustaa myös reittimatkalaisia autoineen risteilyillä olevien bilettäjien ohessa..
- Condoomi
Reittimatkustajilta saa helposti pesää!
- Anonyymi
Telkkaa voi kattoo kotonaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",135015Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433665Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912266- 1351937
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee441827Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161566- 1381435
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641175