Ne entiset...

Kohta entinen?

Terve!

Näitä keskusteluja on käyty miljoonia, mutta aloitan vielä kerran.
Kuulin tässä lähiaikoina, että nykyisellä poikaystävälläni on ollut ennen seurusteluamme joku säännöllinen panokaveri. Ottaa aivan sairaasti kaaliin, oksettavaa. Nyt olen raivona asiasta, enkä saa sitä ajatusta pois päästäni! Haluaisin jo läheisyyttä poikaystäväni kanssa, mutta en vain voi antaa hänen koskea minuun. Tiedän, ihan sairasta... mennyt on mennyttä ja pitäisi antaa olla, mutta kun ei vaan pysty!

3

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menneitä

Meillä jokaisella on menneisyys. Harvoin tulet tapaamaan ihmistä, jolla ei olisi ollut suhteita ennen sinua, joten koeta ihmeessä hyväksyä asia.

• Sami82

Varsinkin suhteen alussa tollaset asiat voi vaivata mieltä. Ittelläni oli ihan sama homma muijani kanssa .Sain asian selville ihan jostain muualta kuin oman naiseni suusta. No selvää on ettei hän ensimmäisenä asiana lähde menneisyyttään mulle selostamaan, jossen sitä erikseen utele. Ainoo tapa, jolla sain sen asian hoidettua oli puhuminen. Sanoin ihan suoraan, että se asia vaivaa mua aivan vitusti. No tyttöni oli aluksi ihan ihmeissään ja sanoi, ettei menneisyys vaikuta mitenkään tähän meijän suhteeseen. Asiaa pahensi vielä se, että tää "exä" on edelleen naiseni kaveri. No riitahan siitä syttyi, mutta lopulta asia saatiin läpikäytyä ja ymmärsin itse lopulta kuinka syyttävästi olin asiasta hänelle jauhanut. Syyttänyt jopa pettämisestä sun muusta :(

Mutta tällasia temppuja se mieli meille välillä tekee, kun välittää toisesta niin paljon. Ihan kun se ois sen toisen vika, että sillä on ollut suhteita minua ennen ! Kyllä ne möröt on ihan omassa päässä. Toinen asia, josta voi olla hyötyä on se, että puhut asiasta jollekkin ulkopuoliselle, niinkuin nyt tääällä. En voi muuta kuin kannustaa sua hyväksymään tosiasiat. Jos et voi hyväksyä tota asiaa, tuut katumaan vielä jälkikäteen sitä jos suhde päättyy tollasen asian takia. Anna ajan kulua, asiat sutviintuu parhain päin ;)

• Kohta entinen?

Kiitos mukavasta ja tsemppavasta vastauksesta!

Niinhän se homma menee, että niitä mörköjä alkaa päässä liikkumaan vähän liian usein ja vähän liikaa aina välillä. On vaan niin raivostuutavan ärsyttävää, että joku muukin on koskenut poikaystävääni ja hän niihin muihin naisiin! :D Olen kyllä puhunut asiasta hänen kanssaan ja kaikki pitäis olla ok. Mieli vain tekee tepposet eikä halua unohtaa. Ja tosiaan... onhan mullakin eletty elämä ennen poikaystävääni, pitäishän sekin puoli muistaa;)

Noh... aivan, ajan kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe