Onko muilla ollut ongelmia suht uuden Avensiksen (-04)pakoputken ruostumisen kanssa? Takuuseen menee, mutta harmittaa silti kun asun täällä hevon kuusessa ja joutuu viemään ja tuomaan edestakaisin autoa. Ovien kahvat meni jo aikaisemmin takuun piikkiin.
Pakoputki ruosteessa.
3
1319
Vastaukset
- Markki-
Moi, onko pakoputki jo puhki ruostunut vai vain pintaruosteessa? Jos se on vain pintaruosteessa, se on aivan normaalia ja sitä ei takuu korvaa. Ja vaikka olisi ruostunut puhki, en usko että sitäkään korvaisi, se on kulutusosa.
- puhkiruostunut
Mulla pihassa vanha Ave(98). Siinä alkuperäinen putki. Putki on pintaruosteessa mutta se ei haittaa. Pieni ruskea oksidikerros vain suojaa putkea pahemmalta ruosteelta. Se kuuluu käytetyn metalliseoksen ominaisuuksiin. Tutkitusti edullista rosteria ja kestää ainakin vuosikymmenen. Olisi huono homma jos uudessa olisi ns. pösöpilli. Niitähän saa vaihdella usein.
puhkiruostunut kirjoitti:
Mulla pihassa vanha Ave(98). Siinä alkuperäinen putki. Putki on pintaruosteessa mutta se ei haittaa. Pieni ruskea oksidikerros vain suojaa putkea pahemmalta ruosteelta. Se kuuluu käytetyn metalliseoksen ominaisuuksiin. Tutkitusti edullista rosteria ja kestää ainakin vuosikymmenen. Olisi huono homma jos uudessa olisi ns. pösöpilli. Niitähän saa vaihdella usein.
..."kuukauden käyttetty" juttua? (ei ollut enää saman linkin takana)
Itse kiinnitti juuri huomiota pahan näköinen 2,5v Aven pakoputki. Ettei vain olisi materiaali vaihtunut? -omassa 98-puhti ei ole sen näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770