kaikille kiinnostuneille mahdollisuutta.
Se on ainoa järkevä teko.
Haluan vakituisen suhteen.
Nyt tarjoan
22
1394
Vastaukset
- S (n)
taas kaima!
Onnea matkaan. - tunnusmerkkejä
tarvitaan. Pelkkä S(n) on vähän vähän. Kuinka nuori kyseessä ja pikkasen kuvausta...
- T(m)
...tarjous. Nainen nopeimmin toimivalle, vai laitatkos meidät riviin valintaa varten? Mitkä ovat kriteerisi?
- S.. (n)
Tummat hiukset siniset silmät
- T(m)
S.. (n) kirjoitti:
Tummat hiukset siniset silmät
..et paljoa vaadi, mut jäljelle jää aika vähän valittavaksi.
- S.. .(n)
T(m) kirjoitti:
..et paljoa vaadi, mut jäljelle jää aika vähän valittavaksi.
vain sinut t....
- T(m)
S.. .(n) kirjoitti:
vain sinut t....
...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(
- S (n)
T(m) kirjoitti:
...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(
Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..
- S (n)
S (n) kirjoitti:
Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..
mutta et halunut. Ehkä luin sinua väärin..
- S (n)
S (n) kirjoitti:
Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..
Mä en ymmärrä vieläkään, miten voit käyttää samaa nickiä kuin minä?
S (n) siis välilyönnin kanssa. Eiks sen pitäis ilmoittaa että nicki on varattu?
Nooh, kirjoitin nyt vain tämän ja toisen kommentin. Ja tämänkin vain siksi, että T tietäisi etten mä ole tätä kirjoittanut (En tunne kyllä TUOTA Timppaa muutenkaan). - T(m)
S (n) kirjoitti:
mutta et halunut. Ehkä luin sinua väärin..
halusin ymmärtää. Vaikutit vaan niin suurpiirteiseltä että etsin täsmennystä enkä tiä sainko sitä vieläkään......
- T(m)
S (n) kirjoitti:
Mä en ymmärrä vieläkään, miten voit käyttää samaa nickiä kuin minä?
S (n) siis välilyönnin kanssa. Eiks sen pitäis ilmoittaa että nicki on varattu?
Nooh, kirjoitin nyt vain tämän ja toisen kommentin. Ja tämänkin vain siksi, että T tietäisi etten mä ole tätä kirjoittanut (En tunne kyllä TUOTA Timppaa muutenkaan)...timpasta, mutta mut voisit vaikka tunteakin. Kai tässä senverran on jo vaihdeltu mielipiteitä?
- S (n)
T(m) kirjoitti:
halusin ymmärtää. Vaikutit vaan niin suurpiirteiseltä että etsin täsmennystä enkä tiä sainko sitä vieläkään......
Lähetä viestiä, tiedät numeroni.
- S***
T(m) kirjoitti:
...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(
Osuuko?
- varmaan
S*** kirjoitti:
Osuuko?
T**m*
- arvattu
varmaan kirjoitti:
T**m*
!!!
- S****
T(m) kirjoitti:
..timpasta, mutta mut voisit vaikka tunteakin. Kai tässä senverran on jo vaihdeltu mielipiteitä?
- tai sitten en.
Totta, täällä tutustuu ihmisiin.
Olen muutaman tunnistanut ja tavannut livenäkin. He itse eivät vain taida sitä tietää - tai sitten tietävät. - T****
S*** kirjoitti:
Osuuko?
osuu osuu, hani
- S***
T**** kirjoitti:
osuu osuu, hani
Miksi sitten et tee mitään? Minä vain odotan..
- T****
S*** kirjoitti:
Miksi sitten et tee mitään? Minä vain odotan..
toimisin? miten saisin sut sytytettyä? nim. saamaton t
- S***
T**** kirjoitti:
toimisin? miten saisin sut sytytettyä? nim. saamaton t
Kysyt lähtisinkö kanssasi vaikka kahville. Odotan sitä..
- S**o
tämä tarjouksesi tuottanut tulosta? kysyn vain uteliaisuuttani, kun tämä oli niin rohkea veto. täällä kuitenkin on paljon yksinäisiä, löytyykö yhtä rohkeaa kuin sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514