Nyt tarjoan

S(n)

kaikille kiinnostuneille mahdollisuutta.

Se on ainoa järkevä teko.

Haluan vakituisen suhteen.

22

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S (n)

      taas kaima!

      Onnea matkaan.

    • tunnusmerkkejä

      tarvitaan. Pelkkä S(n) on vähän vähän. Kuinka nuori kyseessä ja pikkasen kuvausta...

    • T(m)

      ...tarjous. Nainen nopeimmin toimivalle, vai laitatkos meidät riviin valintaa varten? Mitkä ovat kriteerisi?

      • S.. (n)

        Tummat hiukset siniset silmät


      • T(m)
        S.. (n) kirjoitti:

        Tummat hiukset siniset silmät

        ..et paljoa vaadi, mut jäljelle jää aika vähän valittavaksi.


      • S.. .(n)
        T(m) kirjoitti:

        ..et paljoa vaadi, mut jäljelle jää aika vähän valittavaksi.

        vain sinut t....


      • T(m)
        S.. .(n) kirjoitti:

        vain sinut t....

        ...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(


      • S (n)
        T(m) kirjoitti:

        ...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(

        Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..


      • S (n)
        S (n) kirjoitti:

        Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..

        mutta et halunut. Ehkä luin sinua väärin..


      • S (n)
        S (n) kirjoitti:

        Yritin vihjailla parhaani mukaan, et halunut ymmärtää..

        Mä en ymmärrä vieläkään, miten voit käyttää samaa nickiä kuin minä?
        S (n) siis välilyönnin kanssa. Eiks sen pitäis ilmoittaa että nicki on varattu?

        Nooh, kirjoitin nyt vain tämän ja toisen kommentin. Ja tämänkin vain siksi, että T tietäisi etten mä ole tätä kirjoittanut (En tunne kyllä TUOTA Timppaa muutenkaan).


      • T(m)
        S (n) kirjoitti:

        mutta et halunut. Ehkä luin sinua väärin..

        halusin ymmärtää. Vaikutit vaan niin suurpiirteiseltä että etsin täsmennystä enkä tiä sainko sitä vieläkään......


      • T(m)
        S (n) kirjoitti:

        Mä en ymmärrä vieläkään, miten voit käyttää samaa nickiä kuin minä?
        S (n) siis välilyönnin kanssa. Eiks sen pitäis ilmoittaa että nicki on varattu?

        Nooh, kirjoitin nyt vain tämän ja toisen kommentin. Ja tämänkin vain siksi, että T tietäisi etten mä ole tätä kirjoittanut (En tunne kyllä TUOTA Timppaa muutenkaan).

        ..timpasta, mutta mut voisit vaikka tunteakin. Kai tässä senverran on jo vaihdeltu mielipiteitä?


      • S (n)
        T(m) kirjoitti:

        halusin ymmärtää. Vaikutit vaan niin suurpiirteiseltä että etsin täsmennystä enkä tiä sainko sitä vieläkään......

        Lähetä viestiä, tiedät numeroni.


      • S***
        T(m) kirjoitti:

        ...joskus saisit tähtesi osumaan S***, :(

        Osuuko?


      • varmaan
        S*** kirjoitti:

        Osuuko?

        T**m*


      • arvattu
        varmaan kirjoitti:

        T**m*

        !!!


      • S****
        T(m) kirjoitti:

        ..timpasta, mutta mut voisit vaikka tunteakin. Kai tässä senverran on jo vaihdeltu mielipiteitä?

        - tai sitten en.

        Totta, täällä tutustuu ihmisiin.
        Olen muutaman tunnistanut ja tavannut livenäkin. He itse eivät vain taida sitä tietää - tai sitten tietävät.


      • T****
        S*** kirjoitti:

        Osuuko?

        osuu osuu, hani


      • S***
        T**** kirjoitti:

        osuu osuu, hani

        Miksi sitten et tee mitään? Minä vain odotan..


      • T****
        S*** kirjoitti:

        Miksi sitten et tee mitään? Minä vain odotan..

        toimisin? miten saisin sut sytytettyä? nim. saamaton t


      • S***
        T**** kirjoitti:

        toimisin? miten saisin sut sytytettyä? nim. saamaton t

        Kysyt lähtisinkö kanssasi vaikka kahville. Odotan sitä..


    • S**o

      tämä tarjouksesi tuottanut tulosta? kysyn vain uteliaisuuttani, kun tämä oli niin rohkea veto. täällä kuitenkin on paljon yksinäisiä, löytyykö yhtä rohkeaa kuin sinä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe