Nyt riitti tämä turku meidän perheelle. Lähdemme muualle täältä. Teimme päätöksen vaimon kanssa spontaanisti äsken. Riittää narkomaanit, kaupungilla riehuvat etniset laumat, lähiöiden pahoinvointi. Samanlaista shittiä se on asui täällä turussa missä tahansa. Jokaisessa kerrostalossa missä asuimme - oli seutu mikä tahansa - löytyi ainakin kaksi häiriöperhettä jotka terrorisoivat koko kerrostalon elämää. Kiitos ja näkemiin tämä shitti riittää nyt.
Lähden muualle täältä!
28
2068
Vastaukset
- teidän perheelle!
teitte fiksun päätöksen.. muutimme itse pari vko sitten pois turusta..(porvooseen) oon kirjottanut tonne alemmas sillä bye bye otsikolla..
- kovastikkin
Turku on jatkuvasti pienentänyt uusien kerrostalojen korkeutta, jotta samaan rappuun ei mahtuisi niin paljon ihmisiä, niin häiriköiden mahdollisuus per rappu pienenisi.
Mutta ne perkuleen kusipäät muuttaa aina kerroksen alemmas :D :D :D - hahaaaa
Turkuun kuitenkin kaipaat, koska tällä palstalla roikut.
- Ja siitä syystä
Hyväosaiset Turun seudulla ei asukkaan kerrostaloissa.
- iloveTurku
Joo hyvä että kalaisesi vihdoinkin ymmärtävät muuttaa,muuta omakotitaloon!!!Ja kauas Turusta,täällä on kaltaisiasi valittajia ihan liikaa
- men&
Senkus lähdet, mitä sitä täällä uhoat. Karhujen seassa teidän paikkanne onkin...
- ei teitä kukaan kaipaa
Terve-menoo, ei teitä kukaan jää kaipaamaan!
- MikeModano
Muuta afrikkaan senkin pelle! mitä sä tänne tuut itkemään jos muutat!! tervemenoa
- Viisas ratkaisu
Vilpittömät onnittelut! Meidän perhe on pienten mutkien kautta päätynyt myös tänne Turkuun asumaan (olemme kotoisin 15 000 asukkaan kaupungista). Aluksi oli mahtavaa kun työpaikat ja mahtavat palvelut olivat lähellä. Pikkuhiljaa palauduimme kuitenkin maan pinnalle tästä Turku-euforiasta ja täytyy sanoa että ei täällä asiat sen paremmin ole kuin muuallakaan. Mekin asumme äärettömän rauhallisella alueella jossa asuu vain ja ainoastaan varakkaita ihmisiä mutta silti pelkään liikkua yksin täällä (yksi erittäin julma raiskaus tässä lähistöllä tapahtui taannoin eikä tekijää saatu edes kiinni). Ehkä nämä lapselliset kommentit täällä palstalla kertoo jotain turkulaisista?!
- Viisas ratkaisu
.. edelliseen viestiin vielä viitaten. Tarkoitan näillä lapsellisilla haistattelu kommenteilla juuri näitä kommentteja joita tässäkin ketjussa on kirjoiteltu asialliseen aiheeseen vastaukseksi.
- korso
Viisas ratkaisu kirjoitti:
.. edelliseen viestiin vielä viitaten. Tarkoitan näillä lapsellisilla haistattelu kommenteilla juuri näitä kommentteja joita tässäkin ketjussa on kirjoiteltu asialliseen aiheeseen vastaukseksi.
Muuta Vantaalle!
- helppo homma
Viisas ratkaisu kirjoitti:
Turun keskustan kolmion hinnalla saat varmaan pikku-pikku yksiön korson keskustasta!
- .............
Itse olen syntyperäinen turkulainen ja asuin turussa noin 35 vuotta,kunnes muutin naapuri kuntaan ja vaikka joku fiksu turkulainen varmaan kohta kirjoittaa että hyvä että häivyit niin sanonpa silti.Päivääkään en ole katunut sitä että muutin turusta pois,ainoa juttu mikä harmittaa on se että olisi pitänyt muuttaa jo helvetin paljon aikaisenmmin mutta onneksi tuli muutettua edes 5 vuotta sitten.Se on aivan sama mihin muutat niin tuskin se on paskempi paikka kuin turku.
- muualla asumisena
olet nyt vain kehyskunta turkulainen, mutta Turussa asut silti.
- ...........
muualla asumisena kirjoitti:
olet nyt vain kehyskunta turkulainen, mutta Turussa asut silti.
Jos mä asun sellasessa kunnassa että sen ja turun välissä on 2 kaupungia niin en mä saatana kyllä turussa omasta mielestäni asu.
- no siinä tapauksessa
........... kirjoitti:
Jos mä asun sellasessa kunnassa että sen ja turun välissä on 2 kaupungia niin en mä saatana kyllä turussa omasta mielestäni asu.
Etsä kyllä mun mielestä naapuriinkaan ole muuttanu, vaikka niin sanoit!
- ...........
no siinä tapauksessa kirjoitti:
Etsä kyllä mun mielestä naapuriinkaan ole muuttanu, vaikka niin sanoit!
Lueppa mun viesti mä sanoin että muutin naapuri kuntaan en kaupungiin että jos sä saatanan pölö tajuat että mitä eroa kaupungilla ja kunnalla,jos et tajua niin katso jostain kirjasta jossa asia selitetään.
- really?
........... kirjoitti:
Lueppa mun viesti mä sanoin että muutin naapuri kuntaan en kaupungiin että jos sä saatanan pölö tajuat että mitä eroa kaupungilla ja kunnalla,jos et tajua niin katso jostain kirjasta jossa asia selitetään.
:D mä kun luulin et kaupungit on kuntia. Sorry!
Mutta pilkun viilailu on nastaa :D eikö olekin? - edes kirjoittaa
........... kirjoitti:
Lue - luepa (ei lueppa)
Kaupunkiin (ei kaupungiin)
naapurikuntaan (ei naapuri kuntaan) - ..........
edes kirjoittaa kirjoitti:
Lue - luepa (ei lueppa)
Kaupunkiin (ei kaupungiin)
naapurikuntaan (ei naapuri kuntaan)Nämä "kirjoitusvirheet"oli tehty sen takia että joku saa puuttua niihin ja osoittaa fiksuutensa,mutta hyvää joulua myös sullekin.
- mietityttää..
Eiköste se niin mene, että ne häiriköt muuttelee yhteneään ja vakiasukkaat kärsii aina aikansa uusista tulokashäiriköistä?
Taidatte olla ahdasmielisiä ja sopeutumattomia vain oman itsensä huomioivia? Elämään kuulu ääniä ja tapahtumia. Jos elämä on liikaa, on syytä muuttaa yksin korpeen takahikiälle. Valinta on sinun. - tänne Etelä-Karjalaan
täällä on sitten noita itänaapureita ihan riittävästi, eli venäjänkieltä kannattaa ensin vähäsen opiskella.
- oon nii borillainne
Kyll määkii Turuust lähtisin jos sinne joutuisn, hih heh hah.
- EiVihaa
Rasistit voidaankin lähettää junalla lappiin sisäsiittoutumaan.
- pohjoisesta tuulee
Täälläpä roikut
- mää miettii
emmää viel oo lähtenyt, en ou! vasta kahreksan vuatta miättyny, mutt kyl mää vielä lähren...kerran jos toisenkki.
- yli 70 vuat jo eläny
Mää meinaan assu tääl Turus elämäni loppuun asti, jos vaan niin kauan elän.
- TrueTurkulainen
Kylläpäs porukka on taas niin katkeraa että ihan hiljaseksi vetää.
Jokaisella paikalla, IHAN jokaisella on ne huonotkin puolensa. Turha tulla valittamaan jos Turku nyt ei vastannutkaan kyseisen henkilön unelmakaupunki-kuvaa. Voisitte rauhottua vähän, ei ne asiat sen paremmin ole missään muuallakan. Kaikkialla tapetaan, kaikkialla raiskataan, kaikkialla jauhetaan shaissee, kaikkialla häirikkönaapurit pilaa kaiken mutta hei, tää on elämää! Aina voi muuttaa pois jos naapurit häiritsee, jos pelottaa niin ehkä olis parempi pysyä siellä kotona neljän seinän sisällä, ei tämä maailma kuitenkaan niin paha ole. Ja sitäpaitsi, mistä sitä koskaan tietää missä tilanteessa se loppu tulee, ties vaikka oma puoliso saisi jonkun kohtauksen ja ottaa tuikkaisi sinutkin hengiltä. Joo tiedän, kaikkea pahaa tapahtuu mutta mitä tapahtuu jos kaikki alkavat pelkäämään ja kukaan ei liiku missään. Siitähän ne rötöstelijät vasta riemastuisivatkin. Ei muuta kuin reippaasti, itsevarmasti ulos, todennäköisesti et hattuus saa vielä moneen päivään. Pelko jos hallitsee liikaa niin harkitsehan toki vaikka taistelulaji-kurssia tai jotain muuta vastaavaa, eipä pelota enään.
Ihmiset ei osaa nauttia asioista kuten ennen. Aina pitää olla valittamassa ja mikään ei kelpaa.
Itse kaukaa pohjoisesta, pienestä pienestä kylästä, jossa asuminen tuli kertakaikkisen kalliiksi sen takia, että palveluita ei ollut ja aina joutu matkustamaan sen 30km vähintään, johon taas kului joko junarahaa tai bensaa.
Turussa on paljon pahaa mutta miettikäähän naputtajat vielä kerran, onko se niin erikoista siellä muuallakaan. Minä ainakin puolustan Turkua viimeiseen hengenvetoon saakka, enkä usko että se tulee mistään muualta kuin luonnollista tietä joten, heijastin niskaan ja tallustelemaan kohti Turun toreja!
Älkää ottako ihmiset elämää niin vakavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770