http://www.bmgfinland.com/lordiforum/viewtopic.php?p=178011&sid=3894be913c7c41bc7f3c7e50d4796039
Siinä on aika pitkältä ajalta. Siitä vaansivuja eteenpäin niin löytyy Awan vastauksia fanien kysymyksiin jotka koskevat mm. hänen kouluakaansa,sekä musiikkimakuaan,lemi TV-ohjelmiaan ym ym.. mitä ei AWASTA voi tietää. Siis siviilielämään liittyviä juttuja kertoo :)
Vastaa joa niihin kysymyksiin minkä perään ovat fanit laittaneet (ei pakko vastata) mm. siihen onko ihastunut Ameniin...
Antoisia lukuhetkiä AWA-FANEILLE :)
Awa vastailee faneille:)
Lady Awa
5
634
Vastaukset
- Eiwa
Mahtava sivu! Ihanaa lukea Awan vastauksia :)
- Miss Kita
(Olen entinen ^Lordi Fan^ , vaihdoin nickini.)
Joo, kiitos paljon. - Lady Awa
Miss Kita kirjoitti:
(Olen entinen ^Lordi Fan^ , vaihdoin nickini.)
Joo, kiitos paljon.Mä ajttelin et kaikki on jo kuitenki käyny siel ja et mun toi viesti ois turha mut onneks sä tykkäsit! :D
- KITA 2
MITEN SINNE REKISTERÖIDYTÄÄN?!
- Lady Awa
Itse en ole rekisteröityny,luen vaan Awan vastauksia! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542798
- 612641
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p362163- 631937
- 551905
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa351602Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit112863Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37824