Onko kokemuksia Sony KDF-50E2000 3ldc taustaprojektio telkkarista? Prismasta saa tuon 1599 eurolla. Vain asiallisia kommentteja, kiitos.
Sony kokemuksia
3
2080
Vastaukset
- Laputa
Itsellä on ollut viikon verran Sony KDF-E50A11E, joka on KDF-50E2000 edeltävä malli. Se irtosi hintaan 1295,- Mustasta Pörssistä. Jos oikeasti haluaa isoa kuvaa, parempaa hinta/laatusuhdetta ei varmasti tällä hetkellä löydy. Dvd:llä (komponentti/576p) mainio kuva. Sisäänrakennetun digivirittimen kuvakin on ihan kohtuullinen. Tummien sävyjen kontrasti ei tosin ole ihan huippua.
Katson tv:tä n.3,5-4 metrin etäisyydeltä, mikä on mielestäni sopiva. Joitakin tuntuu laitteen tuulettimen ääni häiritsevän, minusta se on aika hiljaista puhinaa.
DVD-plazalla on pitkä keskusteluketju ko. telkusta: www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=53015 ja vielä pidempi tästä edeltäjästä: www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=41701.
Niihin kannattaa tutustua ennen päätöksentekoa- mulla
ollut heinäkuusta lähtien ja olen ollut tyytyväinen, työkaverikin tossa kävi ihailemassa kuvaa ja osti heti itselleen samanlaisen.
- suunnilleen
Eikö tuon saa Markantalosta tinkimällä 1400eur ja ykkösbonukset siihen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760