selvisi sekin

mieheltä naiselle

En pysty olemaan kanssasi vain kaveri. Jos on täysin mahdotonta, että sinäkin joskus vielä haluaisit enemmän, ei varmaankaan voida enää nähdä. Olen pahoillani.

29

2910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä tunnet

mut!!!! KUKAAN MUU EI SAMOIN. olo sun kanssas on huumaantunut :)

• säddäm

Tukehtukaa vaikka niihin yhteisiin pöperöihinne. Saakutirallallallallalleihei.

• .........................
        säddäm kirjoitti:

Tukehtukaa vaikka niihin yhteisiin pöperöihinne. Saakutirallallallallalleihei.

ei ole ketään täällä. eikä tule.

• halua olla .....
        ......................... kirjoitti:

ei ole ketään täällä. eikä tule.

kenenkään kanssa... niin kovat traumat on...... että yksin on parempi olla....... turhaa luulet että ottaisin ketään.

• VITTU...VITTU
        halua olla ..... kirjoitti:

kenenkään kanssa... niin kovat traumat on...... että yksin on parempi olla....... turhaa luulet että ottaisin ketään.

VITTU....VITTU....

• vihdoin uskon
        VITTU...VITTU kirjoitti:

VITTU....VITTU....

että yksin on mun parempi olla...

• mies ja nainen...

ehkä teit oikean valinnan, ehkä, mielestäni nainen ja mies voi olla tiettyyn pisteeseen asti kavereita. Raja on hienon hieno milloin kaveruus muuttuu joksikin muuksi, himoksi, ihastukseksi, rakkaudeksi jne... mielestäni hyvä sanonta on: joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön !

• Olenko..

koskaan sanonut sinulle että haluan olla vain kaverisi? Olen toivonut että käytöksestäni huomaisit kuinka haluan tutustua sinuun. Haluan tuntea sinut!

• ....

..pysty..hulluna sinuun olen..huomasit varmaan..vituttaa olla näin epätoivoinen..arvaa mitä,aion juoda taas pään täyteen..miksikö..tämä tuska edes silloin hetken helpommin käsiteltävissä..:(

• sun päässäs

oikein liikkuu? Et halua olla kaveri ja jos se toinenkin haluaa olla jotain muuta, niin sitten ette enää voi tavata. Häh?
      Oletteko molemmat varattuja tai toinen, jonka vuoksi ette voi olla yhdessä, jos kerran ajattelette jotain muuta kun kaveruutta?
      Kenelle viesti ylipäätään oli tarkoitettu? Ihan vaan siksi kysyn, kun meitä naisia sekä miehiäkin on suomenkielisinä liikenteessä jokusen monta..

• mieheltä naiselle

kummatkin on vapaita, mutta siitä toisesta ei ota selvää. voi olla, että haluaisi olla jotain muutakin, muttei vaan pysty, koska edellisestä suhteesta on vielä niin vähän aikaa. Jos hän ei kuitenkaan tule koskaan haluamaan kaveruutta kummempaa, minä en pysty häntä enää tapaamaan. Se olisi lähinnä itsepetosta, sillä minä en pelkkään kaveruuteen hänen kanssaan lopulta pysty.

selkiskö?

• pelkää myöntää
        mieheltä naiselle kirjoitti:

kummatkin on vapaita, mutta siitä toisesta ei ota selvää. voi olla, että haluaisi olla jotain muutakin, muttei vaan pysty, koska edellisestä suhteesta on vielä niin vähän aikaa. Jos hän ei kuitenkaan tule koskaan haluamaan kaveruutta kummempaa, minä en pysty häntä enää tapaamaan. Se olisi lähinnä itsepetosta, sillä minä en pelkkään kaveruuteen hänen kanssaan lopulta pysty.

selkiskö?

sitä ettei ole ollut kunnon suhteessa pahemmin.... ja kaikki muutenkin pelottaa jne... haluis kyllä sinusta turvaa jne jne... mutta PELKÄÄ ja haluaa kyllä!!!!!!

• kommentoin

selkiskö?

No voi tuhannen turkinpippuria,että voi olla vaikeaa,nuo tunne asiat.Oletko tehnyt asian selväksi,hänelle,ketä noin kaipaat,luen sen rivien välistä?
        Olisi vastapuolelle varmaan helpompaa,jos edes tietäisi tunteistasi.Tietääkseni kukaan ei ole ajatusten lukija.
        Nainen voi olla edellisissä suhteissaan niin pahasti pettynyt,että todella vaatii,ihmis-suhde taitoja,luottamuksen voittamista,aitoa rakkautta,suhteen alkamisen jatkamiseen.

• mieheltä naiselle
        kommentoin kirjoitti:

No voi tuhannen turkinpippuria,että voi olla vaikeaa,nuo tunne asiat.Oletko tehnyt asian selväksi,hänelle,ketä noin kaipaat,luen sen rivien välistä?
        Olisi vastapuolelle varmaan helpompaa,jos edes tietäisi tunteistasi.Tietääkseni kukaan ei ole ajatusten lukija.
        Nainen voi olla edellisissä suhteissaan niin pahasti pettynyt,että todella vaatii,ihmis-suhde taitoja,luottamuksen voittamista,aitoa rakkautta,suhteen alkamisen jatkamiseen.

todella olen tehnyt tunteeni selväksi. En vain tiedä, mitä voisin sen lisäksi enää tehdä. Ehkä häntä vain ei todella kiinnosta...

• kommentoin

todella olen tehnyt tunteeni selväksi. En vain tiedä, mitä voisin sen lisäksi enää tehdä. Ehkä häntä vain ei todella kiinnosta...

vielä kerran yrität.Kirjoita hänelle tekstiviesti.Jos hän ei ole kiinnostunut,saisit ainakin mielenrauhan,vai mitä?

• sex

sitä sexiä vois vaikka haluta,,,näin aluksi kun pitää pään kylmänä ja tunteet taka-alalla. Puutteeseen ..kuoleeko siihen?

• mieheltä naiselle

haluaisinhan minäkin, tietysti. ihminen on niin heikko. :-) ei puutteeseen kuole, mutta en usko, että hän vielä pystyy. :-) Ehkäpä hän kertoo tai vihjaa, jos olen väärässä.

• on juuri sellainen

haluaisinhan minäkin, tietysti. ihminen on niin heikko. :-) ei puutteeseen kuole, mutta en usko, että hän vielä pystyy. :-) Ehkäpä hän kertoo tai vihjaa, jos olen väärässä.

kuin tiedätkin hänen olevan... ylpeä, mutta rakkauden kaipuinen....

• tuntui jo ajat

sitten... että jos eräs olisi sitä mieltä, että ei "tule mitään", niin sitten voimme olla vain tuttuja. Sen jälkeen (kun vielä aion varmistaa asian), kun olen varma, ja jos tässä ei sitten ole mitään, niin sitten pysymme tuttu-asteella. Pystyn ehkä näkemään hänet kyllä, mutta katseet jäävät enkä yritä lähemmäksi.

• että minä kaipaan

erästä miestä tosi paljon. Kaipaan niin.

• ääntään.
        että minä kaipaan kirjoitti:

erästä miestä tosi paljon. Kaipaan niin.

mutta nyt meen nukkumaan, ja yritän olla pelkäämättä, ja hengittää välillä.

• varmistaa

Hyvä,että varmistat,ettei jää `kaivelemaan´,epävarmuus.Tee se mieluummin piakkoin,sillä,mistä sen tietää,josko sittenkin..tunteet roihuaa :)

• ---

mähän rakastan sua. Voidaanko nyt nähdä?

• *Minä*

alusta asti! En vain rohjennut sitä ääneen sanoa. Ihastuin...rakastuin...yhä edelleen!

• eräs nainen....

Jos olet hän, jonka toivon sinun olevan, niin eikö olisi jo aika tehdä jotain? Viimeistään pikkujouluissa ;) Olen täysillä mukana...

• mä en kehtaa

Samoja kuin vuosi sitten. Nähdään siellä.

• leikkimään

vaikka et kaveri halua olla..

• pysty

"pelkkä" kaveri olemaan tiedät sen kyllä. Monta kertaa olen miettinyt mikä olisi parasta meille molemmille. Pitäs varmaan funtsia yhdessä?

• mieheltä naiselle

Tiedän kyllä. Funtsitaan yhdessä, kun sulle sopii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe