Maksan tuloveroa yli 30 000 € per vuosi. Koiraveroa en ole maksanut ikinä, enkä maksa jatkossakaan. Sitten kun keskiverto tulonsaajan vero ylittä vuotuisen tuloveroni, niin maksan taanehtivasti maksamatta jääneet koiraverot.
Koiravero on täysin perusteeton ja vanha jäänne, jonka keräämisen ja valvonnan kustannukset huomioiden tulisi heti lopettaa. Ei hevosista, kissoista,linnuista, kaloista ja jne. myöskään makseta veroja. Työpaikkoja ne, kuten koiratkin, kyllä luovat ja ennaltaehkäisevät sairauksia, lieventävät niiden oireita ja lisäksi tuotavat paljon iloa vaikutuspiirissään.
Ihan yhtä hyvin voisi verottaa siitä, että henkilöllä ei ole koiraa tai jotain muuta lemmikkiä.
Perusteeton
veroperuste
3
406
Vastaukset
- neferet
Olen samaa mieltä kanssasi. Kotonani on ollut aina koiria ja vasta kun liityttiin Kuopioon jouduimme maksamaan koiraveroa, josta emme kuitenkaan itse hyödy mitään.
Miksi koirat muka olisivat veron alasia, jos muut lemmikit eivät ole?? - kolme koiraa eikä yhtään ku...
Erittäin hyvä kommentti!
en ole kuullut yhdestäkään kunnasta joka olisi koiravero pennosilla saanut pystyyn yhtään koirapuistoa tai muuta vastaavaa. Keräämiskulut ylittävät selvästi saaatavat tulot.- mieltä
teidän kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227