Perusteeton

veroperuste

Maksan tuloveroa yli 30 000 € per vuosi. Koiraveroa en ole maksanut ikinä, enkä maksa jatkossakaan. Sitten kun keskiverto tulonsaajan vero ylittä vuotuisen tuloveroni, niin maksan taanehtivasti maksamatta jääneet koiraverot.

Koiravero on täysin perusteeton ja vanha jäänne, jonka keräämisen ja valvonnan kustannukset huomioiden tulisi heti lopettaa. Ei hevosista, kissoista,linnuista, kaloista ja jne. myöskään makseta veroja. Työpaikkoja ne, kuten koiratkin, kyllä luovat ja ennaltaehkäisevät sairauksia, lieventävät niiden oireita ja lisäksi tuotavat paljon iloa vaikutuspiirissään.

Ihan yhtä hyvin voisi verottaa siitä, että henkilöllä ei ole koiraa tai jotain muuta lemmikkiä.

3

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neferet

Olen samaa mieltä kanssasi. Kotonani on ollut aina koiria ja vasta kun liityttiin Kuopioon jouduimme maksamaan koiraveroa, josta emme kuitenkaan itse hyödy mitään.

Miksi koirat muka olisivat veron alasia, jos muut lemmikit eivät ole??

• kolme koiraa eikä yhtään ku...

Erittäin hyvä kommentti!
      en ole kuullut yhdestäkään kunnasta joka olisi koiravero pennosilla saanut pystyyn yhtään koirapuistoa tai muuta vastaavaa. Keräämiskulut ylittävät selvästi saaatavat tulot.

• mieltä

teidän kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe